اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دومین روز از دهه فجر

افتتاح راه روستایی با اعتبار 5/13 میلیارد ریال در بجنورد

هم‌زمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، راه روستای حمید از توابع شهرستان بجنورد با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی دیگر از مسئولان استان افتتاح شد.

افتتاح راه روستایی با اعتبار 5/13 میلیارد ریال در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی‌مقدم در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: راه روستای حمید از جمله پروژه‌هایی است که قابل توجه مردم منطقه است و از سال  86 آغاز و اکنون به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اذعان کرد: این پروژه دارای 6 کیلومتر طول است که برای احداث این محور مبلغ 13 میلیارد و 500 میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

بدیعی‌مقدم با اشاره به اینکه این راه روستایی از لحاظ طبیعت گردشگری و آبشاری که در منطقه وجود دارد بسیار قابل توجه است گفت: با احداث این محور تعداد 166 خانوار این روستا با 649 نفر جمعیت از نعمت راه مناسب برخوردار می‌شوند.

وی یادآور شد: طی ایام الله دهه مبارک فجر پروژه راه روستای کلاته پیاله به کلاته حبیب شهرستان اسفراین نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/63002/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول