اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‎جاری صورت گرفت

احداث و بهسازی 140 کیلومتر راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 140 کیلومتر راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال احداث و بهسازی شده است.

احداث و بهسازی 140 کیلومتر راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان

ایوب کرد امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در ایرانشهر اظهار داشت: در بخش راه‌های روستایی جنوب استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال 92 تاکنون 35 کیلومتر راه روستایی جدید احداث که 27 کیلومتر در شهرستان نیکشهر و 8 کیلومتر در شهرستان ایرانشهر قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: برای این میزان راه روستایی بالغ بر 4 میلیارد و 920 میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول ادامه داد: امسال 105 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت انجام شده که 42 کیلومتر در شهرستان چابهار،34 کیلومتر در شهرستان نیکشهر، 17 کیلومتر در شهرستان کنارک و 12 کیلومتر در شهرستان سرباز عملیاتی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 8 میلیارد و 740 میلیون تومان برای بهسازی این محورها هزینه شده است.

کرد گفت: همچنین احداث پل لوله‎‌ای محور بنت - فنوج، احداث ابنیه فنی محور کهرورکان خیرآباد قدیم و احداث ابنیه فنی محور دامن - ایرندگان از دیگر اقدامات این اداره کل در سال‌جاری است که یک میلیارد و 195 میلیون تومان برای آنها هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان اذعان داشت: در مجموع تمام این پروژه 18 میلیارد و 455 میلیون تومان هزینه در برداشته است.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول