اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و معدن کرمان:

کرمانی‌ها به تدریج برای دریافت سبد کالا مراجعه کنند

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان کرمان گفت: شهروندان کرمانی که سبد کالا به آنها تعلق گرفته است به تدریج به مراکز عرضه سبد کالا مراجعه کنند.

کرمانی‌ها به تدریج برای دریافت سبد کالا مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مصطفی زریسفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از امروز به مدت 15 روز سبد کالا در بیش از 160 مرکز در سطح استان کرمان عرضه می‌شود و این زمان قابل تمدید است در نتیجه مردم به تدریج به مراکز عرضه سبد کالا مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه دریافت یا عدم دریافت سبد کالا ربطی به دریافت یارانه‌ها ندارد، ابراز داشت: آن دسته از افرادی که خود را جزو فهرست سرپرستان خانوارهای اعلام شده در طرح سبد کالا می‌دانند باید با شماره گیری # 799* و ثبت کد ملی خود از نحوه اختصاص سهمیه سبد کالا مطلع شوند.

معاون سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان کرمان افزود: افراد در صورتی که موفق به دریافت پاسخ مثبت نشده‌اند در ادامه همین شماره‌گیری درخواست پیگیری خود را به منظور بررسی بیشتر و اعلام نتیجه ثبت کنند.

زریسفی بیان داشت: فروشگاه‌های امکان، اتحادیه کارکنان دولت، اتکا، رفاه، سپه و اتحادیه فرهنگیان آماده ارائه سبد کالا در شهر کرمان هستند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول