اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون عمرانی استاندار مازندران

آخرین وضعیت مناطق برف‌گیر غرب مازندران تشریح شد

معاون عمرانی استاندار مازندران به تشریح آخرین وضعیت مناطق برف‌گیر غرب استان پرداخت و گفت: قرار است بالگرد هلال‌احمر برای کمک به مناطق برف‌گیر غرب مازندران اعزام شود.

آخرین وضعیت مناطق برف‌گیر غرب مازندران تشریح شد

علی نبیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره آخرین وضعیت بحران سرما در غرب مازندران و قطعی برق در این شهرستان‌ها اظهار کرد: برق شهرستان‌های مازندران با بحران سرما به صورت مقطعی قطع و وصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از روز گذشته ستاد بحران در غرب استان مازندران در فرمانداری شهرستان ویژه تنکابن تشکیل جلسه داده است، ادامه داد: به دلیل قطع بودن برق، آب برخی از مناطق نیز قطع است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه تناوب قطعی برق را در غرب استان شاهد هستیم، اظهار کرد: سعی می‌کنیم با رفع مشکلات فنی جریان برق به زودی در مدار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از استان همجوار غرب مازندران یعنی گیلان درخواست کمک شده است، گفت: این استان نیز به دلیل سرما بیش از حد مشکل دارد ولی سعی می‌شود که با لینک دادن مشکل برق رامسر و تنکابن بخشی از مشکلات این دو شهرستان حل شود.

نبیان تصریح کرد: تمامی مسئولان شهرستان‌های مازندران در تلاش هستند تا معضلاتی که در پی بروز برف و سرما ایجاد شده است را به کمترین حد برسانیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران از اعزام بالگرد در صورت لزوم برای مناطق درگیر برق در تنکابن و رامسر خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم تا با اعزام بالگرد از شهرستان ساری مشکلات اقلام غذایی مردم رامسر و تنکابن را تا حدودی برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده در این بخش‌ها برآورد نشده است، یادآور شد: از نیروهای امدادی برای کمک به مناطق در آسیب بیشتر درخواست کمک می‌شود.

انتهای پیام/2296/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول