اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد

برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه رازی کرمانشاه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: آزمون کارشناسی‌ارشد سال 92 دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور بیش از 21 هزار شرکت‌کننده در روزهای 16، 17 و 18 بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه رازی کرمانشاه

علی بیدمشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: آزمون کارشناسی‌ارشد سال 92 دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور 21 هزار و 227 شرکت‌کننده در روزهای 16، 17 و 18 بهمن‌ماه سال‌جاری در هفت حوزه امتحانی در دو نوبت برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: تمام مسئولان و عوامل اجرایی دانشگاه رازی کرمانشاه آمادگی کامل برای برگزاری این آزمون را دارند.

وی با بیان اینکه این آزمون در دو نوبت صبح و عصر در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود، گفت: تلاش شده تمامی داوطلبان زن در این آزمون در پردیس دانشگاه رازی به‌رقابت با یکدیگر بپردازند.

بیدمشکی بیان داشت: این آزمون غیر از روز چهارشنبه 16 بهمن‌ماه، نوبت صبح و بعدازظهر در دانشکده علوم اجتماعی و در نوبت بعدازظهر در دانشکده علوم اجتماعی و کشاورزی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در روز جمعه 18 بهمن آزمون نوبت صبح در دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار می‌شود، افزود: در نوبت بعدازظهر، شرکت‌کنندگان در دانشکده علوم اجتماعی و کشاورزی به‌رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز داشت: داوطلبان به‌منظور بررسی و رفع مشکلات احتمالی، روزهای 14 و 15 بهمن‌ماه به دانشکده علوم واقع در باغ‌ابریشم پردیس دانشگاه رازی مراجعه کنند.

به‌گفته بیدمشکی، داوطلبان می‌توانند به حوزه‌های امتحانی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده علوم، دانشکده فنی مهندسی، دبیرستان دخترانه و پسرانه وابسته به دانشگاه و پردیس دانشگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/2700/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول