اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد بروجرد خبر داد

اخذ مجوز 7 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه بروجرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: با تلاش و پیگیری‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد مجوز هفت رشته کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 94-93 در این واحد دانشگاهی اخذ شد.

اخذ مجوز 7 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه بروجرد

احمد سیف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار داشت: این رشته‌های تحصیلی شامل مهندسی عمران (مدیریت ساخت)، مهندسی شهرسازی (برنامه‌ریزی شهری)، مهندسی معماری، مهندس شیمی (مهندسی فرآیند)، شیمی تجزیه، برق الکترونیک و مکانیک (گرایش طراحی جامدات) هستند.

وی ادامه داد: با افزوده شدن این تعداد رشته، رشته‌های کارشناسی ارشد ارائه شده توسط این واحد دانشگاهی به 34 رشته ارتقا می‌یابد. 

این مسئول خاطرنشان کرد: احداث کلینیک بیماری‌های خاص با مشارکت بنیاد بیماری‌های خاص کشور به متراژ 2 هزار و 250 مترمربع با 80 درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است.

سیف بیان داشت: این پروژه در فاز هشت شهرک اندیشه در حال ساخت است و شامل بخش‌های دیالیز، شیمی درمانی، رادیولوژی، تالاسمی و آزمایشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد تاکید کرد: همچنین یک کلینیک دندانپزشکی با ظرفیت استاندارد 220 یونیت به متراژ 6 هزار و 250 مترمربع دارای 20 بخش عمومی و تخصصی با پیشرفت فیزیکی حدود 70 تا 80 درصد در حال احداث است.

سیف خاطرنشان کرد: این کلینیک دارای بخش‌های عمومی و تشخیص و پروتز ثابت و متحرک، رادیولوژی، اطفال، لیزر، ایمپلنت، جراحی ارتودنسی و... است که در احداث آن استانداردهای جهانی کاملا رعایت شده است.

وی ادامه داد: این کلینیک بزرگ‌ترین کلینیک دندانپزشکی کشور است که در محل ساختمان دانشگاه پیراپزشکی شهرستان بروجرد در حال احداث است.

سیف در ادامه افزود: این پروژه از فروردین سال جاری آغاز شده که بخشی از تجهیزات آن نیز خریداری شده و احتمال می‌رود، پایان شهریورماه 93 به بهره‌برداری کامل برسد.

این مسئول گفت: با راه‌اندازی این کلینیک، درآینده نیز می‌توان نسبت به جذب دانشجوی مقطع دکترای تخصصی اقدام کرد.

انتهای پیام/2304/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول