اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد

برگزاری 100 برنامه در دهه فجر در سپاه ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری بیش از 100 برنامه اجرایی در سپاه ناحیه ملایر در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

برگزاری 100 برنامه در دهه فجر در سپاه ملایر

محمد اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای بیش از 100 برنامه در ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: از برنامه‌های مهم و محوری می‌توان به افتتاح پایگاه‌های بسیج، نشست‌های بصیرتی، کلنگ‌زنی، همایش‌ها و افتتاح طرح‌های جهاد سازندگی، یادواره‌های شهدا، مسابقات ورزشی و... اشاره کرد.

وی اذعان داشت: امسال به برکت خون شهدا در دهه مبارک فجر بیش از 10 یادواره شهدا، 50 نشست بصیرتی و دو پروژه کلنگ‌زنی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به افتتاح سوله صالحین یادآور شد: برگزاری 10 مسابقه علمی و ورزشی و 50 برنامه اجرایی دیگر در حوزه‌ها و پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌های سپاه است.

وی افزود:‌ دیدار با امام جمعه شهرستان توسط نیروهای مسلح و بسیجیان با عنوان (در محضر خوبان) یکی دیگر از برنامه‌های این ناحیه در طول دهه فجر است.

اسکندری همایش کشت زعفران برای بسیجیان و عموم مردم در سپاه ناحیه ملایر را از دیگر برنامه‌های اجرایی برشمرد و خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده مزارع کم‌آب ملایر مناسب این نوع کشت بوده و می‌تواند به عنوان قطب تولید زعفران استان در کشور مطرح شود.

انتهای پیام/89006/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول