اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

تصمیم‌گیری‌های پروژه متروی اصفهان در اختیار شهرداری نبوده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم‌گیری‌ها در زمینه اجرا و راه‌اندازی پروژه متروی اصفهان در اختیار شهرداری نبوده است.

تصمیم‌گیری‌های پروژه متروی اصفهان در اختیار شهرداری نبوده است

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که با توجه به اینکه پروژه متروی اصفهان از سال‌های گذشته تاکنون همچنان در حال اجرا بوده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده، از نظر شما دلیل کندی، عدم پیشرفت و عدم راه‌اندازی متروی کلان‌شهر اصفهان چیست، اظهار داشت: مترو یا قطار شهری از جمله پروژه‌های کلان اصفهان محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه عوامل مختلفی سبب عدم راه‌اندازی پروژه متروی کلان‌شهر اصفهان شده، اضافه کرد: مترو یا قطار شهری از پروژه‌هایی است که هر ساله اعتباراتی در بودجه دولت به این پروژه اختصاص داده می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این پروژه از اعتبارات و بودجه‌های دولتی برخوردار است، تصریح کرد: 50 درصد از اعتبارات متروی اصفهان از سوی دولت و 50 درصد دیگر این اعتبارات نیز باید از سوی شهرداری پرداخت شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات پروژه‌هایی مانند احداث خیابان، پروژه‌های حمل و نقلی و توسعه فضای سبز در اختیار شهرداری است و به این دلیل شهرداری در موعد مقرر نسبت به راه‌اندازی این پروژه‌ها اقدام می‌‌کند، ادامه داد: اما اعتبارات متروی اصفهان در اختیار شهرداری نبوده و این موضوع یکی از دلایل عدم راه‌اندازی این پروژه در کلان‌شهر اصفهان محسوب می‌شود.

فولادگر با اشاره به اینکه همچنین تصمیم‌گیری‌ها در زمینه اجرا و راه‌اندازی پروژه متروی اصفهان در اختیار شهرداری نبوده است، تاکید کرد: بلکه مراجع مختلفی برای تصمیم‌گیری در زمینه این پروژه وجود داشته و وجود مراجع تصمیم‌گیری مختلف برای پروژه متروی اصفهان نیز از دلایل اصلی عدم راه‌اندازی قطار شهری اصفهان تلقی می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه راه‌اندازی مترو یکی از نیاز‌های شهر اصفهان تلقی می‌شود، اذعان داشت: امیدواریم که این پروژه هر چه سریع‌تر در اصفهان به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/63004/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول