اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

64/ مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب

بهره‌برداری از 4 طرح عمرانی بخش زیراب سوادکوه

بخشدار زیراب سوادکوه با اشاره به طرح‌های دهه فجر این بخشداری، گفت: چهار طرح عمرانی با هزینه 13 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش زیراب سوادکوه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از 4 طرح عمرانی بخش زیراب سوادکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حشمت سمیعی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های دهه فجر در بخش زیراب، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و برکات نظام اسلامی است.

بخشدار زیراب با اشاره به تازه تاسیس بودن بخش زیراب افزود: همکاری و همراهی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها برای توسعه مناطق این بخش ضروری است تا به اهداف توسعه و حل موانع اقدام شود.

وی به طرح‌های قابل بهره‌برداری در ایام دهه فجر برای بخش زیراب اشاره و خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از مجتمع آب‌رسانی، آسفالت راه روستایی و گازرسانی از طرح‌هایی است که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

سمیعی به ارزش ریالی طرح‌های دهه فجر بخش زیراب اشاره کرد و گفت: طرح‌های دهه فجر بخش زیراب برابر با 13 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

بخشدار زیراب با بیان اینکه به روستاهای بالا و پایین کار سالار، جمشیدآباد، معدن و کنیج‌کلا به عنوان نخستین روستاهای شهرستان سوادکوه گازرسانی می‌شود، گفت: بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی اتو و آسفالت روستای امیرکلا به سایر روستاهای دهستان کسلیان و آبرسانی به روستای معدن دردهه فجر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول