اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر خبر داد

افتتاح 197 طرح عمرانی با 1200 میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از افتتاح 197 طرح عمرانی با 1200 میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر خبر داد.

افتتاح 197 طرح عمرانی با 1200 میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی صبح امروز در نشست کمیته حمل و نقل استان بوشهر با اشاره به اقدامات خوبی که در عرصه بهسازی راه‌های استان بوشهر صورت گرفته است، اظهار داشت: استان بوشهر در حال حاضر از وضعیت خوبی در عرصه راه‌های بین شهری برخوردار است هرچند دستگاه‌های متولی باید زمینه را برای نگهداری راه‌ها فراهم کنند.

وی اذعان کرد: به مناسبت دهه فجر طرح‌های مختلفی هم در زمینه راهسازی در استان به بهره‌برداری می‌رسد ضمن اینکه در مجموع 197 طرح عمرانی با 1200 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: در ایام دهه فجر همچنین 10 طرح اقتصادی و تولیدی در استان افتتاح می‌شود و برای اجرای آن 60 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

رستمی بیان کرد: اجرای این طرح‌ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف خواهد داشت و اشتغال‌زایی مناسبی هم به دنبال دارد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اظهار کرد: نصب تابلوهای هشداردهنده، دوربین‌های کنترل سرعت و حضور مستمر پلیس در جاده تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات دارد که باید به این مهم توجه شود.

رستمی، بر توجه به ایمنی جاده‌های روستایی تاکید کرد و گفت: جاده‌های روستایی که از ایمنی کمتری برخوردار هستند توجه به تابلوهای هشداردهنده و رعایت مقررات نقش تاثیرگذاری در کاهش تصادفات دارد.

معاون استاندار بوشهر بر رعایت قوانین رانندگی در جاده‌ها توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: بی‌شک رعایت قوانین در رانندگی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای موثر خواهد بود ضمن اینکه شاهد کاهش تصادفات در استان هم بودیم.

رستمی گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر در تعطیلات نوروز به سبب داشتن ویژگی‌های گردشگری شاهد حجم مسافران نوروزی است لازم است ضریب ایمنی در راه‌های استان افزایش یابد.

این مقام مسئول بر توجه به پلاک‌گذاری اتومبیل‌ها با رعایت استانداردهای زیست‌محیطی تاکید کرد و گفت: مصوبه هیئت دولت نیروی انتظامی را موظف کرده است که قبل از پلاک‌گذاری خودروها باید استانداردهای محیط زیست مدّنظر باشد.

انتهای پیام/66006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول