اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی در گفت‌وگو با فارس:

گزینه اسلام و دفاع از انقلاب روی میز ایران است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدعی هستند که گزینه نظامی روی میز است باید بگویم که گزینه اسلام و دفاع از انقلاب نیز روی میز است.

گزینه اسلام و دفاع از انقلاب روی میز ایران است

سردار فضلی در حاشیه برگزاری نخستین یادواره شهدای محله امامزاده حسین(ع) که در حسینیه این امامزاده برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قزوین اظهار کرد: دشمن در هر شرایطی دشمنی خود را دارد و انتظاری غیر از این نمی‌توان از دشمن داشت.

وی اذعان کرد: توطئه‌ها و تهدیدات دشمن برای نخستین‌بار نیست و قطع یقین بار آخرش نیز نیست زیرا دشمنان نظام همواره به دنبال دشمنی و توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: دشمن قصد دارد از ارعاب و عملیات روانی علیه مردم ایران استفاده کند علتش نیز این است که دشمن هنوز ملت ایران را آن گونه که باید نشناخته است.

فضلی تصریح کرد: ملت ایران در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روزی که تجهیزات، دانش، امکانات و آموزش ما در حداقل ممکن بود؛ تنها با توکل به خداوند متعال در برابر دشمن ایستادند و پایداری را رقم زدند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز که به فضل خداوند نظام اسلامی با 75 میلیون جمعیت که بسیار بیشتر از جمعیت گذشته است، با همه دانش‌ها و تجربه‌ها پای دفاع جانانه از اسلام و انقلاب ایستاده است.

فضلی ابراز کرد: به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بارها طعم شکست را چشیده‌اند، توصیه می‌کنم بیشتر از این برای خود و مردم زحمت ایجاد نکنند زیرا این انقلاب بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

این مسئول عنوان کرد: امروز به طبع مردم شریف ایران منسجم‌تر هستند و دشمن بداند اگر در روز، در شب، در زمین، در دریا، در آسمان و همیشه ملت ایران را رصد می‌کند، مردم ایران نیز از حیله و توطئه‌های آنان غافل نیستند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امیدوارم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقت نکنند، خاطرنشان کرد: طبیعی است تهدیدات دشمنان ادامه دارد اما بعید می‌دانم در توان این شاخ شکسته‌ها کار بزرگ نظامی باشد که به رخ می‌کشند.

فضلی ادامه داد: اگر مدعی هستند که گزینه نظامی روی میز است باید بگویم که گزینه اسلام و دفاع از انقلاب نیز روی میز است.

وی با اشاره به رزمایش‌های انجام شده در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته چند صد رزمنده در قالب گردان‌های بیت‌المقدس در 32 سپاه استانی رزمایش‌ها و تمریناتی را انجام دادند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در زمینه برگزاری رزمایش‌ها در سطح کشور توفیقات زیادی کسب شده است، یادآور شد: این رزمایش‌ها در آینده نیز ادامه دارد به گونه‌ای که 13 استان باقی مانده در دو نوبت در اسفندماه رزمایش دارند و بخشی دیگر نیز در اردیبهشت ماه 93 رزمایش‌ها و تمرینات آمادگی خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/77010/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول