اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکمیل جاده بم 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

افتتاح 12 کیلومتر از جاده بم ـ کرمان

فرماندار بم گفت: 12 کیلومتر از جاده بم ـ کرمان به زودی افتتاح می‌شود.

افتتاح 12 کیلومتر از جاده بم ـ کرمان

حسین زین‌الصالحین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم در مورد آخرین وضعیت جاده بم - کرمان اظهار داشت: تاکنون 140 کیلومتر از این جاده آسفالت و بیش از 47 میلیارد تومان هزینه شده و 33 میلیارد تومان معوقات پروژه است، همچنین حدود 12 کیلومتر تا مرحله پایانی انجام و به زودی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه بیش از 12 میلیارد تومان مورد نیاز است که امیدوارم با عنایت مسئولان استانی و کشوری اعتبار مورد نیاز اختصاص یابد.

زین‌الصالحین همچنین در مورد گازرسانی به بم گفت: بخش عظیمی از خط انتقال و 54 کیلومتر از شبکه داخلی انجام شده و از ابتدای سال جاری مبلغ 7 میلیارد تومان از بدهی پروژه پرداخت و عملیات اجرای خط انتقال در حال انجام است.

فرماندار بم تصریح کرد: در قالب طرح مسکن مهر تعداد 551 واحد به شهرستان اختصاص یافته که تعداد 231 واحد در حال ساخت است و با توجه به پیگیری‌هایی که داشتیم تا پایان سال جاری واگذاری این واحدها انجام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در مورد تهیه مواد غذایی و میوه شب عید انجام شده و سعی داریم از پرتقال شهرستان بم که سالانه حدود 18 هزار تن تولید می‌شود خریداری و در ایام نوروز توزیع شود.

زین‌الصالحین خاطر نشان کرد: بازار بم وضعیت خوبی دارد و کالاها با قیمت‌ مناسب ارائه می‌شود، البته ما نیازمند ‌همکاری هستیم و می‌طلبد در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب به شماره 124 اطلاع داده شود.

وی با تقدیر از همکاری اصناف در راه‌اندازی سامانه دیجیتال گفت: بحث آموزش اصناف به صورت اتحادیه‌ای و همچنین بازدید سرزده از مغازه‌ها و نانوایی‌ها در دستور کار است.

فرماندار بم ابراز داشت: با همکاری اعضای شورای تامین، شورای ترافیک و همچنین شورای شهر و شهرداری ایستگاه مسافربری بین شهری بم ـ کرمان و بم ـ جیرفت ساماندهی شده و امیدوارم ایستگاه شهرهای شرقی به زودی ساماندهی شود.

وی از حضور چهار نفر متخصص طب اورژانس در بیمارستان پاستور بم خبر داد و گفت: در حال حاضر در همه زمینه‌ها پزشکان متخصص در شهرستان حضور دارند و افزایش تخت اورژانس و راه‌اندازی سی‌.سی.‌یو انجام شده است.

زین‌الصالحین با بیان اینکه امنیت و سلامت دو رکن اصلی جامعه هستند، گفت: امنیت اولویت مهمی دارد، زیرا امنیت رفاه اجتماعی را به دنبال دارد و در شهرستان با تعامل و همکاری اعضای شورای تامین شاهد کاهش جرائم و ‌ثبات امنیت هستیم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر بم جزو شهرستان‌های امن استان کرمان است و آمار جرائم مهم‌ به صفر رسیده است، البته مردم باید همکاری داشته باشند تا امنیت پایدار برقرار شود.

انتهای پیام/2446/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول