اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راه‌سازی استان بوشهر خبر داد

بهره‌برداری از 182 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان بوشهر

مدیر راه‌سازی استان بوشهر از بهره‌برداری از 182 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان بوشهر خبر داد.

بهره‌برداری از 182 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان بوشهر

فرزاد رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه راه‌های اصلی و فرعی و بزرگراه‌ها از اولویت‌های اساسی مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان است و در این مسیر از همه توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

وی افزود: در دشتستان با توجه به وسعت و جمعیت بالایی که دارد تاکنون بیشترین میزان راه و بزرگراه اجرایی شده و در سال جاری نیز چند پروژه اساسی و زیرساختی عملیاتی شده است.

مدیر راه‌سازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دشتستان بیش از یک‌هزار کیلومتر راه دارد که شامل 67 کیلومتر بزرگراه، 129 کیلومتر راه اصلی، 163 کیلومتر راه فرعی و 644 کیلومتر راه روستایی است.

رستمی تصریح کرد: تکمیل بزرگراه برازجان به دیلم امری بسیار مهم است که میزان بزرگراه‌های دشتستان را به شکل چشمگیری افزایش می‌دهد.

وی بیان کرد: کیفیت‌بخشی به پروژه‌های راهسازی و ایمن‌سازی جاده‌های استان در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر راهسازی استان بوشهر از بهره‌برداری از 182 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان بوشهر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 89 کیلومتر بزرگراه و 93 کیلومتر راه اصلی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است.

رستمی تاکید کرد: امسال همچنین بیش از 56 کیلومتر نیز راه روستایی در سراسر استان به بهره‌برداری رسیده و در مجموع 239 کیلومتر راه اصلی، بزرگراه و راه روستایی در مناطق مختلف استان تکمیل شده است.

وی ابراز داشت: سرکشی به جاده‌های استان و آشنایی با مشکلات و معضلات موجود امری مهم است که در دستور کار این اداره کل قرار دارد و به طور مکرر شاهد سرکشی به جاده‌های استان هستیم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول