اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی خبر داد

طبس و بیرجند بر سکوی قهرمانی مسابقات قهرمانی پرورش اندام خراسان‌جنوبی

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: تیم‌های بیرجند و طبس در مسابقات قهرمانی پرس سینه استان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

طبس و بیرجند بر سکوی قهرمانی مسابقات قهرمانی پرورش اندام خراسان‌جنوبی

محمدامین محمد‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات قهرمانی بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی در سالن شهید کاظمیان شهرستان طبس برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 57 ورزشکار از شهرستان‌های بیرجند، طبس، نهبندان و بشرویه در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برای کسب مقام قهرمانی و انتخاب تیم خراسان جنوبی اعزامی به مسابقات منطقه شرق کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی به رقابت 29 ورزشکار در مسابقات تک پرس قهرمانی خراسان جنوبی در هفت وزن 53 تا 120 کیلوگرم اشاره و تصریح کرد: در وزن 53 کیلوگرم محسن وهابی از طبس بر سکوی قهرمانی ایستاد، حمید‌رضا قاینی نایب قهرمان شد و امیر کارگر از بیرجند در رتبه سوم قرار گرفت و در وزن 59 کیلوگرم مجتبی وهابی از طبس قهرمان شد، محمدرضا اژدر پور از بیرجند رتبه دوم را کسب کرد و مهدی احمدپور از طبس در جایگاه سوم ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: در وزن 66 کیلوگرم امیررضا غلامی از طبس رتبه نخست را کسب کرد، محسن طالبی‌مقدم و یاسر حلاجیان هر دو نفر از طبس در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند، در وزن 74 کیلوگرم روح‌الله قاسمی از نهبندان بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، امیر مولودی و احمدرضا باغبان نیکو هر دو نفر از طبس به ترتیب رتبه‌های  دوم و سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی یادآور شد: در وزن 83 کیلوگرم مهدی مالداری از نهبندان در جایگاه نخست ایستاد، عارف رضایت و هادی علیپور هر دو نفر از بیرجند مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند و در وزن 93 کیلوگرم آرمان عباسی از بیرجند قهرمانی را بدست آورد، محمد صفری و صادق رحیمی هر دو از طبس در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

محمد پرست به کسب رتبه نخست سعید عزیزی در وزن 120 کیلوگرم مسابقات تک پرس قهرمانی خراسان جنوبی در رده سنی جوانان اشاره کرد و افزود: در رده‌بندی تیمی این مسابقات، تیم طبس مقام قهرمانی را از آن خود کرد، بیرجند در جایگاه دوم ایستاد و نهبندان مقام سوم را کسب کرد.

تیم بیرجند قهرمان مسابقات تک پرس سینه خراسان جنوبی در رده بزرگسالان شد

این مسئول به رقابت 28 ورزشکار بدنساز خراسان جنوبی در رده سنی بزرگسالان اشاره کرد و گفت: این ورزشکاران در هشت وزن 59 تا مثبت 120 کیلوگرم برای کسب سهمیه اعزام به مسابقات تک پرس شرق کشور به مصاف هم رفتند.

وی ادامه داد: در وزن 59 کیلوگرم قاسم علیپور از بیرجند مقام قهرمانی را کسب کرد و حسین نعمتیان از طبس در جایگاه دوم ایستاد، در وزن 66 کیلوگرم حامد براتی از بیرجند رتبه نخست را کسب کرد، حمید دیانتی و حمید الفت هر دو از طبس در جایگاه دوم و سوم این وزن قرار گرفتند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی اذعان داشت: در وزن 74 کیلوگرم عباس استاد فقیر و سید حسین سجادی هر دو از طبس مقام قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند و ایمان قدسی از بیرجند سوم شد، در وزن 83 کیلوگرم محمدرضا بشری از طبس بر سکوی نخست ایستاد و سید مصطفی برکباف از بشرویه رتبه دوم را کسب کرد.

محمدپرست اذعان داشت: در وزن 93 کیلوگرم داوود نی‌خنجی از بیرجند در جایگاه نخست قرار گرفت، علی‌اکبر میراب‌زاده و حسین رحیمی هر دو از طبس رتبه‌های دوم و سوم را بدست آوردند، در وزن 105 کیلوگرم سید مصطفی نصیرایی از بیرجند قهرمان شد، مرتضی خاکساری از بشرویه و علی‌اکبر بخشی‌پور از طبس رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی متذکر شد: در وزن 120 کیلوگرم اشکان خراشادی‌زاده از بیرجند بر سکوی قهرمانی ایستاد و در وزن مثبت 120 کیلوگرم مرتضی خسروی از بیرجند رتبه نخست را کسب کرد مرتضی کشاورز از نهبندان در جایگاه دوم قرار گرفت و سید عباس محسن‌زاده از بشرویه مقام سوم را از آن خود کرد.

این مسئول گفت: در رده سنی بزرگسالان مسابقات پرس سینه قهرمانی خراسان جنوبی تیم شهرستان بیرجند با کسب امتیاز اکثر وزن‌های این مسابقات به مقام قهرمانی رسید، تیم طبس در جایگاه دوم ایستاد و تیم اعزامی از شهرستان بشرویه مقام سوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/69014/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول