اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته خودکفایی پتروشیمی جم خبر داد

بومی‌سازی 15 قلم کالا توسط متخصصان داخلی پتروشیمی جم

رئیس کمیته خودکفایی پتروشیمی جم از بومی‌سازی 15 قلم کالا توسط متخصصان داخلی پتروشیمی جم خبر داد.

بومی‌سازی 15 قلم کالا توسط متخصصان داخلی پتروشیمی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، غلامعباس احمدی صبح امروز در نشست مسئولان پتروشیمی در عسلویه اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع مهم و تاثیرگذار است و باید نسبت به پاسداشت این ایام اهتمام ورزیم.

وی به موفقیت‌های پتروشیمی جم اشاره کرد و افزود: مجتمع پتروشیمی جم از مجتمع‌های مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است و تاکنون موفقیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف به دست آورده است.

احمدی تصریح کرد: استفاده از توان متخصصان داخلی و ابتکارات این عزیزان موجبات موفقیت‌های بسیار خوبی شده که امیدوار هستیم این روند با شتاب و کیفیت بیشتری تداوم یابد.

این مسئول گفت: تلاش برای افزایش بهره‌وری در این مجموعه امری مهم و ارزشمند است و در این راستا از همه توان موجود بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

وی با اشاره به تعمیر و بازسازی دستگاه اکسترودر در این پتروشیمی بیان کرد: دستگاه اکسترودر واحد پلی اتیلن سبک (PE) در مدت 10 روز رفع عیب و با ظرفیت کامل در سرویس قرار گرفت.

رئیس کمیته خودکفایی پتروشیمی جم از بومی‌سازی 15 قلم کالا توسط متخصصان داخلی پتروشیمی جم خبر داد و ابراز داشت: واحد خودکفایی پتروشیمی جم در ماه‌های آذر و دی سال‌جاری موفق شد با همکاری تمام واحدهای مجتمع و 9 سازنده برتر داخلی، تعداد 15 قلم کالا به تعداد 80 عدد را داخلی‌سازی و تحویل انبارهای مجتمع کند.

وی افزود: همچنین در راستای عبور از تحریم‌های ظالمانه و تداوم تولید مستمر با همکاری تعمیرات مکانیک، سرویس‌های تعمیراتی، بازرسی فنی، سازنده برتر داخلی در شیراز و حمایت‌های بی دریغ مدیریت و ریاست مجتمع گیربکس دستگاه اکسترودر واحد پلی‌اتیلن سبک (PE) در مدت 10 روز رفع عیب و با ظرفیت کامل در سرویس قرار گرفته است.

احمدی تاکید کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای پیشرفت و توسعه این مجموعه استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2451/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول