اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور خبر داد

مساعدشدن شرایط در زمینه پتروشیمی

معاون اول رئیس جمهور گفت: در شرایط کنونی امکان فروش نفت تا حدی فراهم شده و در زمینه پتروشیمی که درآمدزایی خوبی دارد شرایط در حال مساعدشدن است.

مساعدشدن شرایط در زمینه پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسحاق جهانگیری امشب در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی با اشاره به اقدامات دولت در ماه‌های نخست فعالیت بیان کرد: دولت برای حل مجموعه‌ای از مشکلات چاره‌اندیشی می‌کرد و همچنین باید به گونه‌ای عمل می‌کردیم که انسجام و وحدت سیاسی را در کشور حکم‌فرما کنیم.

وی بیان کرد: دولت در بخش‌هایی توفیقاتی داشته است که از جمله این بخش‌ها سیاست خارجی است و با مذاکرات پیچیده راه گفت‌وگو با دنیا باز شد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه توافقات صورت گرفته در دست اجرا است، یادآور شد: در شرایط کنونی امکان فروش نفت تا حدی فراهم شده و در زمینه پتروشیمی که درآمدزایی خوبی دارد شرایط در حال مساعدشدن است.

وی با اشاره به گشایش‌های صورت گرفته در زمینه انتقال ارز تصریح کرد: دوره مذاکرات شش ماه بوده و بعد از آن باید منتظر ماند و دید که به چه شکل پیش می‌رود.

جهانگیری با اشاره به اینکه از رشد تورم کاسته شده و تغییرات آنی و لحظه‌ای نرخ دلار نیز کم شده است، اضافه کرد: این مسائل موجب شده در حوزه اقتصاد ایجاد آرامش را شاهد باشیم و باید تلاش کنیم که از حالت رکود بیرون آمده و اقتصاد را به سمت جلو حرکت دهیم.

انتهای پیام/2258/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول