اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

عظمت انقلاب اسلامی روح امید را در دنیا زنده کرده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: عظمت انقلاب اسلامی و شاخصه‌های ممتاز آن که نمود و نشانی از پشتیبانی ملت ایران از نهضت امام خمینی (ره) را دارد به انقلاب اسلامی شاخصه مردمی و حضور مشارکت‌طلبانه بخشیده است.

عظمت انقلاب اسلامی روح امید را در دنیا زنده کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام وحدت مشهوری‌نظری عصر امروز در برنامه گرامیداشت دهه فجر در امامزاده سید صدرالدین اردبیل اظهار داشت: در حالی که بشریت در شرایط تحمیلی به وجود آمده از سوی استکبار جهانی در ظلم و بی‌عدالتی می‌سوخت نهضت عظیم انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر این نظام روح امید و بالندگی را در دنیا به وجود آورد تا همه بدانند که انقلاب اسلامی پیامی جز استقلال و حریت ملت‌ها ندارد.

وی با بیان اینکه امام راحل با حرکت بی‌نظیر و تاریخی خود چهره فاسدان و مستکبران روزگار را به ملت نشان داد و بت جهالت تاریخ را شکست تصریح کرد: امام خمینی تنها با تکیه بر خداوند متعال، مبانی قرآن، رسول گرامی اسلام (ص) و اهل بیت توانست حامی محرومان باشند و اجازه ندهد دست کثیف استکبار جهانی انقلاب اسلامی را آلوده به تجمل‌پرستی کند.

مشهوری‌نظری بزرگترین رمز و رموز پیروزی انقلاب اسلامی را پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و حضور ملت در ابعاد مختلف اعلام کرد و ادامه داد: ولایت فقیه در تداوم و استمرار نظام اسلامی نقش بی‌بدیل داشته و ما شاهد هستیم این انقلاب به یک الگوی بی‌نظیر و شاخص تبدیل شده است.

برپایی برنامه‌های مناسبتی دهه فجر در 20 امامزاده شاخص اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خاطر نشان کرد: با توجه به فرا رسیدن بهار انقلاب بقاع متبرکه شاخص و مساجد استان اردبیل برای برگزاری جشن دهه مبارک فجر آمادگی کامل دارند.

وی اضافه کرد: در این ایام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل برنامه‌های متنوعی را در 20 امامزاده شاخص و مساجد اجرا می‌کند و امیدواریم استقبال خوبی از این برنامه‌ها شود.

مشهوری‌نظری با اشاره به اینکه در بقاع متبرکه و مساجد استان برنامه‌های متعددی توسط اداره کل اوقاف تدارک دیده شده است، بیان کرد: مبلغانی به مساجد و بقاع متبرکه شاخص اعزام می‌شوند و در پیرامون انقلاب اسلامی و وضعیت وقف در دوران حکومت جمهوری اسلامی و همچنین وضعیت بقاع متبرکه در قبل و بعد از انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کنند.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول