اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

معمای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن را به سرگیجه انداخته است

امام جمعه شهرستان کوثر گفت: معمای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده این نظام را به سرگیجه انداخته و سبب شده که آنها نتوانند اصالت و عظمت انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده و بفهمند.

معمای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن را به سرگیجه انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی عصر امروز در مراسم گرامیداشت نخستین روز دهه فجر در جمع فرهنگیان در شهر گیوی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تکیه بر دو رمز ولایت و وحدت به عظمتی با شکوه دست یافته که هیچ وقت تصور نمی‌رفت که انقلاب اسلامی تا این حد بتواند در اوج عظمت و ابهت قرار گرفته و دشمنان را به مذلت و خواری بیفکند.

وی تصریح کرد: دشمن از یافتن این معما که چگونه ملت ایران با تکیه بر یک پیر و مراد خود و حفظ وحدت و انسجام توانستند انقلابی عظیم را در دنیا پدید آورند که از آن به عنوان معجزه قرن یاد می‌شود همیشه اظهار عجز و ناتوانی کردند در حالی که این ملت همچنان با توسل به این دو اصل به راه خود با شوکت و عظمت ادامه می‌دهد.

عبداللهی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک ندای واقعی و حقیقی در دفاع از حق‌طلبی بود که در عصر ظلمانی و تاریک قرن معاصر توانست ملت‌های آزادیخواه را به پیروزی واقعی امیدوار کند.

این مسئول اضافه کرد:‌ این انقلاب مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورایی بود که در آن ملت ایران با عزمی راسخ جبهه کفر و باطل را شکست داده و چشم قدرتمندان را با صلابت خود خیره کردند.

وی به فراز و نشیب‌های مختلف 35 سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: ما در این 35 سال به مراتب آبدیده‌تر شده‌ایم و امروز تلاشمان بر آن است تا از حیثیت و آبروی نظام اسلامی صیانت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه کوثر گفت: همه ما باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی این کشور تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود که نشر صدای آزادی و استقلال است، ادامه داده و در جهان موجب نابودی دشمنان استکباری و استعماری شود.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول