اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس آموزه‌های اهل بیت با رهبری حضرت امام

پیروزی انقلاب اسلامی باز تولید قدرت اسلام بود

فرماندار شهرستان شبستر گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دوران تجدید بنا و شکوفایی اسلام و باز تولید قدرت اسلام بر اساس آموزه‌های اهل بیت با رهبری حضرت امام بود.

پیروزی انقلاب اسلامی باز تولید قدرت اسلام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، جمشید عقلمندمرجانی که ظهر امروز به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سخن می‌گفت، اظهار کرد: دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی سال‌های گذشته فراتر از باورهاست.

فرماندار شبستر تصریح کرد: ملت ایران به رهبری امام خمینی قیامی را آغاز کرد که کاملا متفاوت با دو تفکر غرب و شرق بود و هیچ وابستگی به تفکرات غربی و شرقی نداشت.

وی استقلال خواهی، ایجاد فضای باز سیاسی و عمل به تعالیم دینی را از اهداف مردم ایران برای تغییر نظام ستمشاهی دانست و اضافه کرد: دهه اول دهه بنیان‌گذاری و پایداری انقلاب، دهه دوم برنامه‌ریزی و سازندگی و دهه سوم حرکت به سوی نظام سازی و استفاده از تجربیات دو دهه گذشته بوده است و هم اکنون کشوری رو به توسعه یافته با هویت اسلامی و انقلابی با الگویی برای تمدن اسلامی با زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در حال شکل گرفتن است.

فرماندار شبستر نهادینه‌سازی اندیشه‌های دینی سیاسی امام راحل و رهبر انقلاب را محور برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان شبستر عنوان کرد و اظهار کرد: نقش نهادهای مردم و تشکل‌ها در اجرایی شدن برنامه‌ها به عنوان مردمی بودن برنامه مورد تاکید است تا این انقلاب که در آن اراده ملت بر کشور حکومت می‌کند بر ملت‌های جهان به اثبات برسد.

صیانت از دستاوردهای 35 ساله نظام جمهوری اسلامی وظیفه همگانی است

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شبستر از تشکیل کمیته‌های تخصصی برای بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح شهرستان شبستر خبر داد.

یونس درخشان با اشاره به اینکه همه باید با صیانت و حراست از دستاوردهای 35 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در تبیین و اهداف این برنامه‌ها تلاش کنند، خاطر نشان کرد: این انقلاب در پویایی و سرزندگی مردم نقش داشته است بنابراین باید تلاش کنیم تا دستاوردهای مهم سه و نیم دهه انقلاب به نسل‌های آینده انتقال یابد.

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان شبستر با تاکید بر سفارش مقام معظم رهبری در حفظ  وحدت گفت: حفظ وحدت و انسجام ملی در این برهه از زمان از نیازهای اساسی در تحکیم انقلاب به شمار می‌رود و همه مسئولان با تأسی از سفارشات مقام معظم رهبری در تحقق این امر تلاش کنند.

وی افزود: برگزاری یادواره شهداء، برگزاری عصر شعر با عنوان ولایت و انقلاب و برگزاری همایش فصلی فرماندهان واحدها از جمله برنامه‌های این ستاد است و در روز وفات حضرت معصومه (س) به مناسبت منزلت مقام زن همایش ویژه‌ای با عنوان حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/60008/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول