اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ساری خبر داد

صدور مجوز پروانه احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی ساری

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه ستاد سرمایه‌گذاری و توسعه مرکز استان، پروانه احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی را صادر کرد، گفت: سرمایه‌گذار در این پروژه ورود پیدا کرده و تقاضای تسهیلات بانکی هم نداشته است.

صدور مجوز پروانه احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی ساری

به گزارش خبرگزاری از شهرستان ساری جواد واحدی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری در محل پارک موزه دفاع مقدس مازندران، اظهار داشت: در آغازین روز از دهه مبارک فجر قرار داریم و پروژه‌های مختلفی در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژه پارک موزه دفاع مقدس، یادگار هشت سال جنگ تحمیلی است، تصریح کرد: مسئولان استان، اهتمام ویژه‌ای برای اجرایی شدن این پروژه دارند.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه پروژه‌های تاریخی ساری در حال بهره‌برداری است، گفت: به سرانجام رسیدن بسیاری از پروژه‌ها از جمله پل ذغالچال و کمربندی ساری از آرزوهای مردم بود.

واحدی با بیان اینکه فضای همدلی و وحدت در ساری وجود دارد، افزود: اینکه بگوییم اعتبار و وقت نداریم، این مسائل دیگر جوابگو نیست بلکه باید این روحیه در ما تقویت شود که اگر در شرایط سخت کار کنیم، مدیر توا‌‌نمند هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تلاش کنیم، ادامه داد: هجمه‌های مختلفی به جوانان ما وارد می‌شود و مقابله با این هجمه‌ها از راه گسترش فرهنگ شهادت، میسر است.

واحدی با بیان اینکه مکان مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در مرکز استان نداریم، اظهار داشت: فرهنگ‌سرای شهرستان ساری به مراحل پایان کار رسیده و نیازمند پیگیری ویژه از ‌‌سوی معاونت برنامه‌ریزی و عمرانی استانداری مازندران است.

وی با اشاره به اینکه ستاد سرمایه‌گذاری و توسعه مرکز استان، پروانه احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی را صادر کرد، افزود: سرمایه‌گذار در این پروژه ورود پیدا کرده و تقاضای تسهیلات بانکی هم نداشته است.

انتهای پیام/86007/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول