اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاهان در کورس قهرمانی؛ مدیران در اوج کج‌سلیقگی

در شرایطی که تیم فوتبال سپاهان به شدت درگیر رقابت با مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، تغییرات در رأس مدیریتی این باشگاه کج‌سلیقگی مجموعه تصمیم‌گیرندگان این باشگاه را می‌رساند.

سپاهان در کورس قهرمانی؛ مدیران در اوج کج‌سلیقگی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از یک ماه قبل گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تغییرات در کادر مدیریتی باشگاه سپاهان شنیده می‌شد زیرا تردیدی وجود نداشت که مدیرعاملی محمد ترابیان در باشگاه اصفهانی مقطعی است.

سرانجام این گمانه‌زنی‌ها به وقوع پیوست و پیش از ظهر روز شنبه خبرگزاری فارس از وقوع تغییرات در هیئت مدیره و پست مدیرعاملی باشگاه سپاهان خبر داد که بر این اساس مهرزاد خلیلیان مدیرکل سابق تربیت بدنی استان اصفهان جانشین ترابیان شد.

خبرها از ایجاد تغییرات گسترده در هیئت مدیره باشگاه اصفهانی داشت و ترکیب کلی هیئت مدیره نسبت به سابق تغییر پیدا کرد تا زمینه برای مدیرعاملی گزینه جدید فراهم شود.

در این یادداشت بحث برسر ایجاد تغییرات در هیئت مدیره باشگاه سپاهان و چرایی برکناری ترابیان نیست بلکه بر سر زمان اجرایی شدن این تصمیم است، یعنی درست در بحبوحه زمانی که تیم سپاهان نیاز به آرامش دارد و باید تمام تمرکزش را روی نتیجه گرفتن در هفته‌های باقی مانده لیگ گذاشته و در کورس قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بماند، مدیران باشگاه تصمیم به ایجاد تغییرات در هیئت مدیره و پست مدیرعاملی می‌گیرند.

وضعیت نگران کننده‌تر اینکه تغییرات در شرایطی رسانه‌ای شده که هنوز تغییرات به طور قطعی انجام نشده اما به استناد خبری که روی خروجی سایت باشگاه سپاهان رفته، وقوع تغییرات حتمی بوده و قرار است به زودی اعلام شود.

در حال حاضر فرصت زیادی تا پایان لیگ برتر فوتبال باقی نمانده و وقوع تغییرات در این مقطع به هیچ عنوان به صلاح مجموعه سپاهان نبود و می‌توانست به پس از پایان مسابقات لیگ برتر موکول شود اما حال که تصمیم متولیان امر بر این مسئله واقف شده است، باید هر چه زودتر تغییرات اعمال شود تا مبادا در دامنه بلاتکلیفی مدیریتی، تیم فوتبال سپاهان ضربه بخورد.

مدیرعامل جدید سپاهانی‌ها نیز که خوشبختانه سابقه طولانی در حوزه ورزش دارد، نباید اجازه بدهد دامنه تغییرات و حاشیه‌های احتمالی آن به تیم‌های زیر مجموعه باشگاه سرایت کرده و آرامش آن‌ها را سلب کند.

انتهای پیام/63006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول