اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق سپاهان:

سپاهان به مدد بازیکنان جوان نتایج خوبی گرفته است

سرمربی سابق سپاهان گفت: سپاهان رو به استفاده از بازیکنان جوانش آورده و خوب بازی می‌کند.

سپاهان به مدد بازیکنان جوان نتایج خوبی گرفته است

حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: در نیم فصل دوم سپاهان بیشترین امتیاز را گرفته است و جزو بهترین‌ تیم‌ها بوده اما پرسپولیس تیمش رو به افول رفته است.

وی در ادامه به تیم فوتبال پرسپولیس اشاره و تصریح کرد: به دلیل اینکه فوتبال ایران به هیچ عنوان حرفه‌ای نیست ثابت شده گرفتن بازیکنان به اصطلاح ستاره و گردآوری آنان در یک تیم جنبه منفی دارد، که در حال حاضر پرسپولیس نیز به این وضعیت دچار شده است.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: به طور مثال در فوتبال حرفه‌ای بازیکنان از 8 صبح تا 8 شب در اختیار باشگاه هستند اما در ایران بازیکنان تنها ساعت‌های تمرین در اختیار تیم هستند بنابراین به هیچ عنوان بازیکنان اصول حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: پرسپولیس دچار افت بازیکنانش شده است و این دلیل به علاوه دلایل جانبی دیگر مانند مدیریتی و حاشیه‌ای موجب حذف این تیم از جام حذفی و پایین آمدن شانس قهرمانی‌اش در لیگ شد.

چرخابی گفت: سپاهان رو به استفاده از بازیکنان جوانش آورده که به طور دقیق نهال کاشته شده خود باشگاه سپاهان بوده‌اند، بازیکنانی که یک تیم کاملشان معادل یک آرش افشین برای سپاهان هزینه ندارند و در باشگاه سپاهان قسم می‌خورم مانند شریفی‌ها و کریمی‌ها در فوتبال اصفهان به وفور یافت می‌شود تنها باید تماشاگران کمی صبور باشند.

وی اضافه کرد: سپاهان خوب بازی می‌کند به دلیل اینکه بازیکنانش دوندگی بیشتری دارند و بازیکنانی مانند کریمی و ... میزان دوندگی‌شان دو برابر بازیکنانی مانند آرش افشین و جباری است.

سرمربی سابق سپاهان ادامه داد: کرانچار هم ثابت کرده با این بازیکنان بهتر می‌تواند کار کند و نتیجه بگیرد.

وی تاکید کرد: هم سپاهان و هم ذوب‌آهن، حسنی که دارند این است که مانند تیم‌های پایتخت نشین دچار حاشیه نیستند و این دو باشگاه به خوبی متوجه شده‌اند که چگونه باید تیم‌هایشان را به صورت اصولی اداره کنند.

انتهای پیام/63020/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول