اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کهگیلویه و بویراحمد در تئاتر فجر خوش درخشید

حضور 6 نماینده کهگیلویه و بویراحمد در بخش مسابقه سی‌و‌‌دومین جشنواره تئاتر فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اتفاقی بزرگ به‌یادماندنی شش نماینده این استان در بخش مسابقه و مرور تئاتر ایران در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر حضور خواهند داشت.

حضور 6 نماینده کهگیلویه و بویراحمد در بخش مسابقه سی‌و‌‌دومین جشنواره تئاتر فجر

امین کمالوندی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: توفیقی بزرگ در عرصه هنر توسط هنرمندان تئاتر استان برای کهگیلویه و بویراحمد خلق شد.

وی گفت: هنرمندان تئاتر استان راه یافته به جشنواره تئاتر فجر توانستند شش نماینده در بخش مسابقه و مرور تئاتر ایران در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این دوره از تئاتر فجر در بخش نامزد طراحی صحنه رضا کرمی‌زاده برای طراحی صحنه نمایش یک هفته راه رفتن در بهشت حضور خواهد داشت.

وی افزود: در بخش بازیگری در این دوره و در بخش مسابقه و مرور تئاتر ایران محبوبه خادمی بازیگر برجسته تئاتر استان را برای بازی در نمایش یک هفته راه رفتن در بهشت خواهیم داشت.

این مسئول ادامه داد: برای بازیگری نقش مرد هم مهرداد علی‌پور و پوریا نیک‌اقبال در بخش مسابقه و مرور تئاتر ایران در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر حضور خواهند داشت.

کمالوندی از حضور رضا گشتاسب نمایشنامه‌نویس مشهور کهگیلویه و بویراحمدی و رضا کرمی‌زاده کارگردان یک هفته راه رفتن در بهشت در این بخش از تئاتر فجر یاد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای نخستین بار این اتفاق برای استان ما رخ داده که اگر این شش نماینده هیچ عنوانی هم در این مرحله کسب نکنند اما تا همین جا نیز افتخاری بزرگ برای استان خود آفریده‌اند.

انتهای پیام/2571/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول