اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

تفکرات مسموم از دانشگاه‌ها زدوده شود

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تاکید بر اینکه تفکرات مسموم باید از دانشگاه‌ها زدوده شود، گفت: فضای سالم و اسلامی نیاز روز دانشگاه اسلامی است.

تفکرات مسموم از دانشگاه‌ها زدوده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار با اساتید دانشگاه‌های مرکز استان مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مدیون فداکاری‌ها و رشادت‌های مردم این کشور است، افزود: امام خمینی(ره) یک شخصیت ارزشمند و بی‌نظیر در جهان است که نظام جمهوری اسلامی را در ایران پایه‌گذاری کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه امام خمینی(ره) راه امامان معصوم و ائمه اطهار(ع) را ادامه داد، بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران با توجه به اعتقادات و ایثارگری‌های شهدا از اول انقلاب تا به امروز ایستادگی خود را به جهانیان ثابت کرد.

طبرسی تصریح کرد: امام خمینی(ره) یک شخصیت معنوی در تمام ابعاد جهان اسلام است که می‌توان از بیانات ایشان در طول دوران زندگی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها روح انسان را پرورش می‌دهند، افزود: جهت علمی دانشگاه‌ها باید در مسیر انقلاب و پیروی از ولایت فقیه باشد.

امام جمعه ساری گفت: امام خمینی با در نظر گرفتن سیره ائمه اطهار(ع) و امامان معصوم نظام جمهوری اسلامی ایران را پایه‌گذاری کرده است.

طبرسی با تاکید بر اینکه اعتقادات اسلام و نظام باید در دانشگاه‌ها رعایت شود، افزود: دانشگاه‌ها پایه‌گذار تربیت اسلامی در جهان هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های کشورمان نباید تنها مصرف‌کننده باشند، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های کشورمان باید تولیدکننده علم و دانش در جهان باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندارن با انتقاد از بعضی دانشگاه‌ها که در تولید علم کم‌کاری می‌کنند، گفت: در دانشگاه‌های اسلامی کم‌کاری معنا ندارد.

طبرسی با تاکید بر اینکه تفکرات مسموم باید از دانشگاه‌ها برداشته شود، افزود: فضای سالم و فضای اسلامی نیاز روز جامعه دانشگاه اسلامی است.

وی با بیان اینکه از دوران ابتدایی باید درس معنویت به دانش‌آموزان تدریس شود، گفت: دانش‌آموزان پایه و اساس دانشگاه‌های فردای کشور ما هستند.

انتهای پیام/86003/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول