اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیستم لیگ برتر فوتسال

محرومیت بازیکن ماهان تندیس قم پایان یافت

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم از پایان محرومیت یک جلسه‌ای بازیکن مطرح این تیم برای دیدار حساس هفته بیستم لیگ برتر فوتسال برابر شهرداری تبریز خبر داد.

محرومیت بازیکن ماهان تندیس قم پایان یافت

محمدجعفر عابدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با بازیکنان بسیار خوب و توانمندی که در تیم ماهان تندیس حضور دارند، مطمئنا این تیم قادر است به روند رو به پیشرفت خود در دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتسال ادامه بدهد و همانگونه که از تیم‌های دبیری تبریز و هلال‌احمر این شهر در دو هفته اخیر چهار امتیاز گرفته، در بازی هفته بیستم از تیم شهرداری تبریز هم امتیاز بگیرد.

وی بیان داشت: ما در دیدار با تیم هلال‌احمر آذربایجان شرقی در هفته هجدهم لیگ برتر یک بازیکن محروم دادیم که غیبت وی در مصاف با دبیری تبریز قطعی بود اما خوشبختانه بازیکنان ما با تکنیک و هنرمندی بالایی که دارند در مصاف با دبیری تبریز فوق‌العاده عالی ظاهر شده و نخستین باخت این فصل را به تیم صدرنشین لیگ برتر یعنی دبیری تبریز تحمیل کردند.

عابدی اضافه کرد: کسب تساوی دو بر دو در بازی قبل مقابل هلال‌احمر آذربایجان شرقی سبب افزایش روحیه بازیکنان ما شده و همه انگیزه تیم این بود که در دیدار داخل خانه هفته نوزدهم برابر دبیری تبریز نیز سه امتیاز را برای رفتن به مکان ششم جدول به دست بیاوریم که خوشبختانه با ارائه یک فوتسال منطقی و حساب شده توانستیم این کار مهم و بزرگ را انجام بدهیم و به پیروزی برسیم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ادامه به غیبت محمد وزیرزاده در ترکیب این تیم برابر دبیری تبریز اشاره کرد و عنوان داشت: به دلیل سه اخطاره شدن در دیدار هفته هجدهم مقابل هلال‌احمر آذربایجان شرقی، وزیرزاده نتوانست در هفته نوزدهم برابر دبیری تبریز به میدان برود اما این بازیکن در اوج آمادگی در دیدار این هفته برابر شهرداری تبریز بازی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما در نیم فصل دوم یکی از سخت‌ترین بازی خود را در مقابل تیم صدرنشین دبیری انجام دادیم، تاکید کرد: با توجه به اینکه در بازی برگشت مقابل تماشاگران خودی برابر دبیری بازی می‌کردیم، تماشاگران خوب و فهیم ما سنگ تمام گذاشتند و در سالن جو بسیار خوبی ایجاد کردند تا حریف را مغلوب کنیم.

عابدی عنوان داشت: الان نیز تیم ما کاملاً آماده است تا از این بازی حساس خارج از خانه برابر تیم فوتسال شهرداری تبریز به سه امتیاز دست یابد و به روند صعودی خود در جدول‌ رده‌بندی لیگ برتر فوتسال ادامه بدهد و ان‌شاءالله به مکان ششم جدول برسد.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان قرار است دیدار ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز از بیستمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 عصر پنجشنبه هفدهم بهمن‌ ماه در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار ‌شود.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول