اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال

وزیرزاده از همراهی ماهان تندیس قم برابر دبیری تبریز محروم شد

سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم از محرومیت بازیکن مطرح این تیم در دیدار حساس هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال برابر دبیری تبریز خبر داد.

وزیرزاده از همراهی ماهان تندیس قم برابر دبیری تبریز محروم شد

جعفر کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم عنوان داشت: با بازیکنان بسیار خوب و توانمندی که در تیم ماهان تندیس حضور دارند، مطمئنا این تیم قادر است به روند رو به پیشرفت خود در دور برگشت بازی‌های لیگ برتر فوتسال ادامه بدهد.

وی افزود: ما در دیدار با تیم هلال احمر آذربایجان شرقی در هفته هجدهم لیگ برتر یک بازیکن محروم دادیم که غیبت وی در مصاف با دبیری تبریز قطعی خواهد بود اما خوشبختانه بازیکنان با تکنیک و هنرمندی دارند که همگی آماده این مسابقه شده‌اند.

کیانی بیان داشت: کسب تساوی دو بر دو در بازی قبل مقابل هلال‌احمر آذربایجان شرقی سبب افزایش روحیه بازیکنان ما شده و همه انگیزه تیم این است که در دیدار داخل خانه این هفته برابر دبیری تبریز نیز سه امتیاز را برای رفتن به مکان ششم جدول به دست بیاوریم.

سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ادامه به غیبت محمد وزیرزاده در ترکیب این تیم برابر دبیری تبریز اشاره کرد و بیان داشت: به دلیل سه اخطاره شدن در دیدار هفته هجدهم مقابل هلال احمر آذربایجان شرقی، وزیرزاده نمی‌تواند در هفته نوزدهم برابر دبیری تبریز به میدان برود.

وی با بیان اینکه ما در نیم فصل دوم یکی از سخت‌ترین بازی خود را در مقابل تیم دبیری تبریز پیش رو داریم، اضافه کرد: با توجه به اینکه در بازی برگشت مقابل تماشاگران خودی برابر دبیری قرار می‌گیریم، تیم ما کاملا آماده است تا از این بازی حساس خانگی به سه امتیاز دست یابد و به روند صعودی خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال ادامه بدهد.

این مسئول گفت: بازی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان با حضور تماشاگران خوب و خونگرم قمی مقابل تیم دبیری قطعا جذاب و تماشایی خواهد بود به خصوص اینکه شناخت کاملی از سوی کادر فنی ما از این تیم به بازیکنان داده شده و تیم ما می‌خواهد حریف را شکست دهد و سه امتیاز این دیدار را در خانه حفظ کند.

کیانی با اشاره به مسابقه ماهان تندیس قم و هلال‌احمر آذربایجان شرقی که در نهایت منجر به چهارمین تساوی این فصل ماهان تندیس شد، اذعان داشت: ما در خانه حریف بازی می‌کردیم و دو بر صفر هم جلو بودیم، اما بدشانسی آوردیم و برد را با تساوی عوض کردیم.

دیدار ماهان تندیس قم و دبیری تبریز ساعت 16 عصر امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ن20/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول