اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8/ بهار 92

مرادی: انقلاب اسلامی سرمنشأ جنبش‌های آزادی‌خواهانه جهان است

امام جمعه بیجار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از بزرگترین رخدادهای جهان است گفت: انقلاب اسلامی سرمنشأ تمامی جنبش‌های آزادی‌خواهانه جهان است.

مرادی: انقلاب اسلامی سرمنشأ جنبش‌های آزادی‌خواهانه جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی پیش از ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ گلبانگ انقلاب که با حضور امام جمعه اهل سنت و سرپرست فرمانداری و برخی از مسئولان در مدرسه دخترانه اندیشه نواخته شد با تبریک ایام‌الله دهه فجر و سالروز سی و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران از دهه فجر به عنوان فرصتی ارزشمند در راستای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم نام برد.

وی با بیان اینکه رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) موجب رهانیدن مردم ایران از ظلمات و تاریکی شد، گفت: امروز نیز مردم ایران اسلامی با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و تلاش و مجاهدت خود همواره پشتیبان اهداف و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی هستند.

به گفته مرادی، مردم ایران اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب به خواسته‌های درونی خود که همان آزادی و استقلال نظام بود لبیک گفته و با حرکت در این مسیر موجب سقوط طاغوت شدند.

امام جمعه بیجار استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نور مطلق بیان کرد و گفت: انقلاب ایران موجب دگرگونی اخلاقی و تقویت روحیه خودباوری میان مردم ایران‌زمین شده است.

مرادی به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تنظیم افق فکری جهان اسلام، رواج اسلام‌خواهی، استقبال مردم جهان از انقلاب اسلامی ایران، تقویت روحیه خودباوری، تقویت و تعمیق بیداری اسلامی، استقبال مردم به اسلام و رواج اندیشه‌های اسلامی از دستاوردهای انقلاب ایران است.

به گفته امام جمعه بیجار، شکوفایی استعدادها، توانمندی‌های اقتصادی و نظامی که موجب هراس رژیم صهیونیستی و آمریکا سردمداران استکبار شده است از دیگر دستاوردهای انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان بر برگزاری برنامه‌های در خورشأن در این ایام که از روزهای با برکت تاریخ اسلام است تأکید کرد و شکر این نعمت الهی را زمینه‌ساز طلوع خورشید نجات‌بخش ولایت و امامت خواند.

انتهای پیام/79015/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول