اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان خبر داد

اجرای 200 برنامه در بسیج دانش‌آموزی در دهه فجر

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان گفت: در دهه فجر 200 برنامه مختلف برای اجرا در حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی تدارک دیده شده است.

اجرای 200 برنامه در بسیج دانش‌آموزی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عزت‌الله ستوده ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین تحول جهانی در قرن بیستم بود اظهار داشت: این موهبت الهی باعث بازگرداندن غرور ملتی بود که سالیان سال زیر چکمه‌های استکبار بودند.

وی گفت: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است که گذشته ما را از آینده جدا ساخت و تولدی دوباره برای ملت ایران بود که سرنوشت آنان را تعیین کرد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان ادامه داد: تا قبل از انقلاب اسلامی در ایران، رابطه مردم با شاهان رابطه غالب و مغلوب بود تا اینکه امام خمینی(ره) این ساختار را در هم شکست و انقلاب اسلامی ایران را پایه‌گذاری کرد.

وی با بیان اینکه این حماسه فراموش‌نشدنی را باید برای همیشه زنده نگه داریم، ابراز داشت: این موهبت الهی حماسه و ایثار بزرگمردان و شیرزنان را برای ما به یادگار گذاشته است.

ستوده با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در دهه فجر تصریح کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی در مجموعه دانش‌آموزی بر اساس اهداف خود سعی دارد با اجرای برنامه‌های متنوع ارزش‌های انقلاب را حفظ کرده و این آرمان‌ها را به آینده‌سازان انقلاب اسلامی انتقال دهد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌ها در سازمان بسیج دانش‌آموزی بیان داشت: هدف از اجرای برنامه‌ها تبیین مبانی، اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و تقویت دینی و ملی دانش‌آموزان است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان یادآور شد: در دهه فجر 200 برنامه مختلف حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در سطح حوزه‌های مقاومت و مدارس فعالیت و برنامه‌ها در دو بخش است که یک بخش برنامه‌های عمومی همزمان با سراسر کشور است.

ستوده به اجرای برنامه‌های استانی اشاره کرد و افزود: حضور دانش‌آموزان بسیجی در نماز جمعه، برگزاری مراسم گلبانگ انقلاب و عطرافشانی، دیدار و سرکشی خانواده شهدا، اجرای سرود سراسری در مراسم 22 بهمن از جمله این برنامه‌هاست.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، علمی، فرهنگی، برگزاری نشست‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی با موضوعات اثرات مخرب ماهواره، برگزاری مسابقات علمی امیدان در سطح ابتدایی و مرحله مقدماتی لیگ علمی را از دیگر برنامه‌ها دانست.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان با اشاره به برنامه شاخص استان بیان داشت: از جمله برنامه شاخص در استان، مجمع همفکری آینده‌سازان برای 400 دانش‌آموز نخبه در برنامه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی است.

وی گفت: گلباران و عطرافشانی مزار شهدای دانش‌آموز، برگزاری مسابقه علمی امیدان و برگزاری مراسم نمادین استکبارستیزی در مدارس از دیگر برنامه‌ها در استان است.

انتهای پیام/89007/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول