اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

تسریع در انتقال آب ارس به دریاچه ارومیه

استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص انتقال آب ارس به دریاچه ارومیه گفت: انتقال آب ارس مطمئنا می‌تواند نه برای خود دریاچه ارومیه بلکه برای حوزه دریاچه کمک بهینه‌ای باشد.

تسریع در انتقال آب ارس به دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  اسماعیل جبارزاده پیش از ظهر امروز در نشست ستاد کار گروه احیای دریاچه ارومیه، اظهار کرد: امروز بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دغدغه مردم آذربایجان احیاء دریاچه ارومیه است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب دانشگاه صنعتی شریف به عنوان دبیرخانه ستاد احیای دریاچه ارومیه، گفت: باید متناظر با دانشگاه صنعتی شریف دانشگاه‌های ارومیه و  تبریز نیز در دو استان زیرمجموعه و عهده‌دار این وظایف شوند تا تشکل‌های غیر دولتی نیز در ارتباط با این امر بتوانند مشارکت کنند.

جبارزاده تصریح کرد: تشکیل کمیته راهبردی نجات ارومیه با مرکزیت دانشگاه شریف نقش مهمی در مشخص کردن متولی این امر خواهد داشت چرا که اقدامات صورت گرفته در خصوص نجات این دریاچه به عنوان مهمترین دغدغه مردم منطقه آذربایجان، پیش از این بصورت بخشی و پراکنده انجام می‌شد.

وی با اشاره به انتصاب دکتر کلانتری به عنوان متولی و نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در بحث احیاء دریاچه ارومیه، گفت: تاکنون دستگاه‌های مختلفی نظرات بسیار مختلفی را برای ارائه کرده بودند ولی امروز با انتصاب ایشان این امر جدیت پیدا کرد.

جبارزاده در خصوص انتقال آب ارس به دریاچه ارومیه گفت: انتقال آب ارس مطمئنا نه برای خود دریاچه ارومیه بلکه برای حوزه دریاچه می‌تواند کمک بهینه‌ای باشد.

انتهای پیام/60001/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول