اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه نیازمند توسعه همه‌جانبه و فراگیر است

استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه نیازمند پیشرفت و توسعه همه‌جانبه برای طی کردن شاخص‌های ترقی است.

کرمانشاه نیازمند توسعه همه‌جانبه و فراگیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی صبح امروز در مراسم به‌صدا در آوردن گلبانگ انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه جلال‌احمد کرمانشاه، اظهار داشت: با وارد میدان شدن دانش‌آموزان و دانشجویان، پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بیشتری به ‌خود گرفت.

به گفته رضایی‌بابادی، موثرترین و اساسی‌ترین نقش را در انقلاب، دانشجویان و دانش‌آموزانی ایفا کردند که فرمان‌های امام خمینی را با جان و دل لبیک می‌گفتند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور و فداکاری دانش‌آموزان و دانشجویان در جبهه‌های حق علیه باطل، افزود: این حضور پررنگ در آن دوران به تثبیت نظام جمهوری اسلامی منجر شد.

رضایی‌بابادی با بیان اینکه دشمن در زمان هجوم همه‌جانبه به کشور ایران اسلامی با این خیال واهی که بدون مقاومت مردم کشور را به‌ تصرف خود درخواهد آورد، خاطرنشان کرد: اما دانشجویان و دانش‌آموزان با اهدای خون پاک خود از ارزش‌های دینی و اعتقادی دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دانش‌آموزان در پیشرفت‌های علمی خود توانسته‌اند نام ایران اسلامی را در جهان طنین‌انداز کنند، گفت: تربیت انسان‌ها در عرصه‌های دانش و معرفت از اهداف عالی انقلاب بود.

استاندار کرمانشاه اذعان داشت: استان کرمانشاه نیازمند پیشرفت و توسعه همه‌جانبه برای طی کردن شاخص‌های ترقی است تا به ‌شرایط مطلوب‌تری دست پیدا کند و این امر مهم مرهون تلاش علمی و کوشش اساسی دانش‌آموزان در زمینه یادگیری بهتر است.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول