اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته ایلام:

کاراته‌کاهای برتر ایلامی شناخته شدند

رئیس هیئت کاراته استان ایلام گفت: کاراته‌کاهای برتر ایلامی شناخته شدند.

کاراته‌کاهای برتر ایلامی شناخته شدند

حجت شاکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کاراته استان به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر به میزبانی دهلران برپا شد.

رئیس هیئت کاراته استان ایلام گفت: دهلران یکی از بهترین میزبان‌های ورزشی در استان ایلام است که در رشته کاراته این مهم را ثابت کرد.

این مسئول با بیان اینکه در این رقابت‌ها در مجموع 100 ورزشکار در چهار رده سنی در این مسابقات شرکت کردند، افزود: در نهایت تیم ایلام توانست با غلبه بر حریفان خود و کسب 10 مدال طلا، 10 نقره و 11 برنز مقام نخست این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

رئیس هیئت کاراته استان ایلام گفت: تیم کاراته دره‌شهر نیز با کسب چهار مدال طلا، پنج نقره و شش برنز به مقام دوم قهرمانی استان دست یافت.

وی ادامه داد: تیم کاراته آبدانان نیز با کسب دو مدال طلا، چهار نقره و چهار برنز بر سکوی سوم مسابقات قهرمان کشوری کاراته بایستد.

این مسئول اضافه کرد: تیم کاراته دهلران نیز با کسب یک مدال طلا، چهار نقره و شش برنز به مقام سوم دست یافت و یا به عبارت دیگر تیم‌های کاراته آبدانان و دهلران به‌طور مشترک سوم شدند.

شاکیان تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات در 13 بهمن ماه امسال به مسابقات انتخابی تیم ملی در استان فارس اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت کاراته استان ایلام گفت: همچنین در رده امیدرضا اولاد، رضا شفیعی و رضا کرمی حایز عنوان‌های برتر اوزان مختلف شدند.

وی ادامه داد: در رده سنی جوانان نیز سیدمحمد یوسفی، سیدنبی حسینی، حمیدرضا باقری، آرمین کاکایی و میثم قربانی حایز عنوان‌های نخست اوزان مختلف شدند.

این مسئول اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان نیز مهدی شمس‌الدینی، رضا کیانی، محمدحسین میرزایی، سینا رئیسی و رضا طولابی حایز عنوان‌های برتر این دوره‌ از رقابت‌ها شدند.  

شاکیان تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز پیمان خاصی، رضا خدایاری، مهرداد پورشیب، رضا اولاد و حامد هواسی نیز عنوان‌های برتر را از آن خود کردند.

انتهای پیام/2246/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول