اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری

برگزیدگان هفتمین برف‌آورد سالانه شهر برفی در چغاخور معرفی شدند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از معرفی برگزیدگان هفتمین برف‌آورد سالانه شهر برفی استان خبر داد.

برگزیدگان هفتمین برف‌آورد سالانه شهر برفی در چغاخور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، مژگان ریاحی اظهار کرد: با توجه به قابلیت‌های مناسب گردشگری زمستانی استان، زمینه حضور علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی و گردشگری ورزشی فراهم شده است.

وی با تقدیر و تشکر از همکاری گرم و صمیمانه سرمایه‌گذاران منطقه نمونه گردشگری چغاخور و نیز فرمانداری شهرستان بروجن و اسپانسرهای حاضر در این جشنواره، اظهار امیدواری کرد که در سال‌های آینده شاهد رشد و ارتقای کیفیت مطلوب این جشنواره خواهیم بود.

ریاحی در آئین اختتامیه این برف‌آورد، افزود: از تعداد 39 گروه معرفی شده به دبیرخانه جشنواره، تعداد 33 گروه پس از دریافت تأییدیه نهایی در این جشنواره شرکت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این جشنواره هیئت داوران اثری را شایسته کسب رتبه اول تشخیص نداد.

وی با اشاره به فهرست برگزیدگان این جشنواره، گفت: گروه سپیداران به سرپرستی آقای عباس امانی با ارائه اثر بی‌قرار و کسب رتبه دوم و اهداء مبلغ 40 میلیون ریال، گروه غزل به سرپرستی آقای غلام عباس صالحی با ارائه اثر شوق زندگی و کسب رتبه سوم و اهدای مبلغ 30 میلیون ریال، گروه خاکپاش به سرپرستی خانم الهام خاکپاش با ارائه اثر عودت و کسب رتبه چهارم و اهداء مبلغ 20 میلیون ریال معرفی شدند.

ریاحی ادامه داد: همچنین گروه جهانبین به سرپرستی آقای علی نوذری با ارائه اثر سورنا و کسب رتبه پنجم و اهداء مبلغ 10 میلیون ریال از دیگر منتخبین این جشنواره به شمار می‎روند.

وی افزود: مبلغ 10 میلیون ریال نیز به طور مشترک به پنج گروه منتخب اهداء شد.

انتهای پیام/68001/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول