اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان:

مراسم نورافشانی 21 بهمن شهرستان‌های زنجان توسط ناجا انجام می‌شود

معاون فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: مراسم نورافشانی شب 21 بهمن شهرستان‌های استان زنجان توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود.

مراسم نورافشانی 21 بهمن شهرستان‌های زنجان توسط ناجا انجام می‌شود

جعفر کردلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز دهه فجر اظهار داشت: نیروی انتظامی هم به مانند دیگر ارگان‌ها برنامه‌هایی را در راستای بزرگداشت این ایام برگزار می‌کند.

وی با اشاره به مشترک بودن برخی از برنامه‌های دهه فجر اضافه کرد: حضور در مراسم رژه موتورسوران از جمله برنامه‌های مشترک است که نیروی انتظامی هم در آن مشارکت می‌کند.

معاون فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان از برگزاری غرفه‌های فرهنگی توسط نیروی انتظامی خبر داد و تصریح کرد: این غرفه‌ها به احتمال قوی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

کردلو با بیان اینکه نیروی انتظامی در ایام دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ای را برای کارکنان خود برنامه‌ریزی کرده، ادامه داد: این برنامه‌ها در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: نیروی انتظامی برنامه‌های خاص رسانه‌ای را در ایام دهه فجر خواهد داشت.

وی به مشارکت نیروی انتظامی در برنامه‌های نورافشانی شب 21 بهمن اشاره کرد و اذعان داشت: نورافشانی شهرستان‌های استان بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده است.

معاون فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان از برگزاری مسابقات ورزشی در بین کارکنان نیروی انتظامی در دهه فجر خبر داد و متذکر شد: مسابقات فوتسال و تیراندازی از جمله این مسابقات برنامه‌ریزی شده برای ایام دهه فجر سال جاری است.

انتهای پیام/73004/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول