اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه:

حفظ عزت ملت ایران در مذاکرات باید مدنظر قرار گیرد

امام جمعه ارومیه گفت: حفظ عزت ملت ایران در مذاکرات باید مدنظر قرار گیرد و خدشه‌ای به آن وارد نشود.

حفظ عزت ملت ایران در مذاکرات باید مدنظر قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای بزرگ امام خمینی ارومیه برگزار شد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 57 به رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) دستاوردهای زیادی به دنبال داشت.

وی با اشاره به آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب ادامه داد: قدم برداشتن در این راه و حفظ انقلاب و همچنین تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب به جوانان بسیار مهم است.

امام جمعه ارومیه به عزتمندی ملت ایران اشاره کرد و گفت: عزت و سربلندی مردم و همچنین برقراری حکومت اسلامی در کشور از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: جوانان باید بیش از پیش با اهداف و آرمان‌های شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس آشنا شوند چراکه امنیت و آرامش امروز ما به برکت خون شهدا است.

قریشی با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 اظهار کرد: حفظ عزت ملت ایران در مذاکرات باید مدنظر قرار گیرد و خدشه‌ای به آن وارد نشود.

وی به ایستادگی ملت ایران در برابر ناملایمتی‌ها و تحریم‌های غرب در طول 35 سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران هرگز در برابر فشارهای غرب و آمریکا تسلیم نخواهد شد و با ایستادگی بیشتر روز به روز بر عزت خود می‌افزاید.

امام جمعه ارومیه بر لزوم داشتن تقوا به ویژه تقوای اقتصادی تاکید کرد و گفت: رعایت حلال و حرام، پرداخت زکات و خمس و کسب روزی حلال در جامعه اسلامی از ضروریات است.

انتهای پیام/61010/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول