اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

برقراری نماز جمعه از برکات نظام است

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه اگر امروزه این نماز جمعه‌ها برقرار است از برکات نظام است گفت: اگر این نظام اسلامی نبود انصافا این برکات و این معارف نبود.

برقراری نماز جمعه از برکات نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر در ادامه مباحث خود در زمینه عشق مجازی اظهار داشت: یکی از روش‌های پیشگیری و درمان عشق مجازی، روش الگویی است.

وی با بیان اینکه روش الگویی یکی از روش‌های تربیتی است و انسان به فطرت خود عاشق کمال و کامل است و از نقص و ناقص منزجر است، ادامه داد: عشق به کمال و انزجار از نقص، آدمی را به الگوطلبی و الگوپذیری می‌کشاند و بر این اساس روش الگویی روش مطلوب فطرت آدمی در تربیت است و از موثرترین روش‌ها شمرده می‌شود.

خطیب جمعه ابهر در ادامه به فرا رسیدن دوازده بهمن سالروز ورود امام به سرزمین میهن ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین رخداد این قرن و مناسبت روز، زوال یک حکومت ستم و استقرار نظام قسط و عدل است.

این مسئول با بیان اینکه اصل انقلاب را باید در شعارهای اصلی‌اش جستجو کرد، تصریح کرد: عده‌ای در انقلاب‌هایشان به عنوان کف روی آب در تظاهرات سیل‌گونه میلیونی شرکت می‌کنند اما شعار آنها نان و مسکن است. اما شعار رسمی مردم مسلمان ایران همان نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بود.

رحیمی در ادامه به برکات انقلاب اسلامی در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: در یک کلمه امام آمد و ما را از بردگی نجات داد و انسانی آزاد تربیت کرد و چون یک عبد خدایی بود طلوعشان با اشک شوق و غروبشان با اشک حسرت همراه بود.

وی با اشاره به اینکه اگر امروزه این نماز جمعه‌ها برقرار است از برکات این نظام است تصریح کرد: اگر این نظام اسلامی نبود انصافاً این برکات و این معارف نبود.

انتهای پیام/2308/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول