اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز:

عملکرد داوران بازی دبیری با گیتی‌پسند تایید شد

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت: کمیته داوران عملکرد داوران مسابقه بازی تیم‌های دبیری تبریز با گیتی‌پسند اصفهان را تایید کردند.

عملکرد داوران بازی دبیری با گیتی‌پسند تایید شد

فرزین دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: حسین عسگری رئیس کمیته داوران بعد از مشاهده فیلم بازی تیم‌های دبیری و گیتی‌پسند اشتباهات داوری این بازی را جزیی دانسته و عملکرد داوران این مسابقه را تایید کرد.

وی افزود: به گفته عسگری  اشتباهات داوری این مسابقه تاثیرگذار نبوده و اخراج  اسماعیل‌پور نیز درست بوده و زمانی که تیم گیتی پسند با سیستم پنج صفر  بازی نمی‌کرد، توپ به دست بازیکن این تیم برخورد کرده و باید از زمین اخراج می‌شد و در یک صحنه نیز توپ به دست وحید شمسایی خورده که در این صحنه نیز وی باید یک کارت زرد دریافت می‌کرد و داوری این بازی روی نتیجه تاثیرگذار نبوده است.

برای پیروزی به قم می‌رویم

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز شرایط تیم خود را برای بازی با صبای قم عالی خوانده و تاکید کرد: در طول هفته تمرینات تیم به صورت منظم برگزار شده و پاداش برد مقابل گیتی‌پسند نیز به بازیکنان پرداخت شده و برای کسب سه امتیاز و برد مقابل تیم ماهان تندیس وارد میدان می‌شویم.

وی در مورد تیم ماهان تندیس قم گفت: تیم حریف از بازیکنان جوان و با انگیزه بهره برده و در این بازی  از حمایت تماشاگران خود نیز برخوردار خواهد بود و همانند سایر تیم‌ها برای بازی مقابل صدرنشین  لیگ برتر انگیزه فراوانی را هم دارند.

فرزین دبیری در مورد شرایط بازی در قم گفت: امیدوارم همانطور که ما در تبریز میزبان خوبی برای تیم ماهان تندیس بودیم، آنها نیز شرایط میزبانی را فراهم کرده و با وجود برادران غیاثی که سابقه مربیگری و بازی در تیم دبیری را دارند، فکر نمی‌کنم در این بازی مشکل خاصی از این بابت پیش آید.

تیم دبیری تبریز در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور در قم مهمان تیم ماهان تندیس قم است.

دبیری تبریز با 46 امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتسال کشور است.

انتهای پیام/60001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول