اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند خبر داد

شرکت تیم فوتسال هلال احمر دماوند در مسابقات استان تهران

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: تیم فوتسال جمیعت هلال احمر شهرستان دماوند در مسابقات فوتسال توابع استان تهران شرکت کرد.

شرکت تیم فوتسال هلال احمر دماوند در مسابقات استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند، حمید فرهادی امروز بیان کرد: از چند ماه قبل، جلساتی در این خصوص برگزار و پس از اینکه مجوز لازم در زمینه حضور این تیم از معاونت جوانان هلال احمر استان تهران گرفته شد، در مسابقات توابع استان تهران ثبت‌نام به عمل آمد.

وی تاکید کرد: تیم فوتسال هلال احمر دماوند از مدتی قبل تشکیل شد و توانست در مسابقات شهید علیجانی که در سطح شهرستان برگزار شد، مقام نخست را به خود اختصاص دهد.

فرهادی گفت: پس از قهرمانی در شهرستان دماوند مقرر شد تا با حمایت معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران، این تیم در مسابقات توابع این استان که در مقطع بزرگسالان و در بخش لیگ برتر برگزار می‌شود، شرکت کند.

وی افزود: بر همین اساس، ثبت‌نام صورت پذیرفت و 16 بازیکن به همراه مربی و سرپرست راهی این مسابقات شدند.

فرهادی در خصوص برگزاری این مسابقات تصریح کرد: مسابقات توابع استان تهران از هشتم بهمن ماه و با حضور 9 تیم آغاز شد و تیم فوتسال هلال احمر دماوند با تیم‌‏های شهید منصوری پیشوا، شهدای 15 خرداد ورامین، میعاد فیروزکوه و هلال اسپرت ورامین هم‌گروه شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در خصوص بازی‏‌ها گفت: نخستین مسابقه این تیم با تیم شهید منصوری انجام شد که به همت بازیکنان و کادر فنی موفق شدند سه بر یک تیم شهید منصوری پیشوا را شکست دهند.

این مسئول درخصوص شرکت تیم فوتسال هلال احمر دماوند بیان داشت: این تیم دو سال پیش در مقطع جوانان، قهرمان استان تهران و سال گذشته در این مسابقات نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

فرهادی اضافه کرد: امیدواریم با اقتدار و هم‌دلی که بین اعضای این تیم برقرار است، امسال نیز بازیکنان تیم بتوانند به مقام قهرمانی دست یابند و به مرحله کشوری صعود کنند.

انتهای پیام/2568/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول