اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

ماهان تندیس قم میزبان صدرنشین لیگ برتر فوتسال شد

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در حساس‌ترین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میزبان شاگردان وحید شمسایی در تیم دبیری تبریز شد.

ماهان تندیس قم میزبان صدرنشین لیگ برتر فوتسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نوزدهمین هفته رقابت‌های دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هفته‌ای است که تیم‌های تعقیب کننده صدرنشین همگی به قم و سالن 2 هزار نفری این شهر نگاه دارند تا نتیجه دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و دبیری تبریز مشخص شود.

رقابت‌های هفته ششم از دور برگشت پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال از روز جمعه هفته جاری در حالی آغاز می‌شود که طی آن تیم فوتسال ماهان تندیس قم قرار است با ترکیب کامل و بدون محروم یا مصدوم برابر صدرنشین لیگ برتر یعنی دبیری تبریز به میدان برود.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور از عصر یازدهمین روز بهمن‌ماه در حالی برگزار می‌شود که طی آن مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی یعنی دبیری تبریز از ساعت 15:30 در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر ماهان تندیس قم قرار می‌گیرد.

ماهان تندیس قم در حال حاضر با محسن حسن‌زاده به عنوان سرمربی، سید وحید غیاثی، حسین صبوری و قدرت‌الله باقری به عنوان مربی و برخورداری از ستاره‌هایی همچون علیرضا وفایی، محمدحسین کوهستانی و ابوالقاسم اروجی یکی از بهترین تیم‌های دور برگشت لیگ پانزدهم است.

همچنین تیم فوتسال دبیری تبریز هم با ریخت و پاش‌های مالی توانسته است جمعی از بهترین‌های فوتسال کشورمان را به خدمت بگیرد و تیمی را که فصل قبل در چنین هفته‌هایی یکی از تیم‌های میانه جدول لیگ برتر بود به یک مدعی قهرمانی تبدیل کند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در دیداری حساس مقابل دیگر تیم تبریزی یعنی هلال احمر به تساوی دست یافت و با جا گذاشتن تیم‌های هلال احمر و شهرداری تبریز بالاتر از آن‌ها در مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قرار گرفته است و البته فاصله زیادی با تیم صدرنشین دبیری دارد اما می‌تواند این هفته لقمه گلوگیری برای تیم دبیری و شاگردان وحید شمسایی باشد.

هجدهمین هفته از مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که نتایج تمام بازی‌ها به نفع دبیری تبریز رقم خورد و این تیم نیز با کسب برتری 6 بر 4 مقابل گیتی‌پسند اصفهان، فاصله خود با این تیم را افزایش داد و با 46 امتیاز در صدر یکه‌تاز شد.

ماهان تندیس قم هم‌اکنون از 18 بازی خود 25 امتیازی است و در حالی که روند صعودی خود را حفظ کرده و از پنج بازی دور برگشت سه تساوی و 2 پیروزی در کارنامه دارد، در مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال جای گرفته است.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول