اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار عنوان کرد

ابهام در وضعیت منطقه ویژه اقتصادی جازموریان

امام جمعه رودبار گفت: وضعیت منطقه ویژه اقتصادی جازموریان برای جنوب کرمان یک معما شده است، در حالی که رسیدگی به آن می‎تواند، موجب یک تحول بزرگ در جنوب کرمان شود.

ابهام در وضعیت منطقه ویژه اقتصادی جازموریان

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‎الاسلام عباس گروهی شامگاه پنجشنبه در شورای اداری شهرستان‎های جنوبی استان کرمان در این شهرستان اظهار داشت: جنوب کرمان از نظر کشاورزی حرف اول را در استان کرمان می‎زند به همین دلیل نیاز به حمایت بیشتری دارد.

وی برقی کردن چاه‎ها و آبیاری تحت فشار را از خواسته‎های مهم کشاورزان منطقه دانست و افزود: پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی به ویژه در زمان برداشت و واردات آن‎ها در زمان نامناسب به شدت کشاورزان را دچار خسارت و زیان کرده است.

گروهی با بیان اینکه وضعیت منطقه ویژه اقتصادی جازموریان یک معما شده است، تصریح کرد: این منطقه در حالی که می‎تواند، موجب یک تحول بزرگ در جنوب کرمان شود به یک گره بزرگ تبدیل شده است.

وی کمبود آرد در منطقه رودبار را به عنوان تولیدکننده گندم از جمله مشکلات این منطقه خواند و ابراز داشت: هم‎اکنون سرانه آرد برای هر نفر در این شهرستان بسیار کم و حدود پنج کیلوگرم است به همین دلیل باید به سرعت به این مسئله رسیدگی شود.

امام جمعه رودبار بزرگترین خواسته مردم منطقه را اتمام محور ارتباطی جاسک - قلعه‎گنج و رودبار - بم خواند و بیان داشت: با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جازموریان رشد و توسعه در جنوب کرمان ایجاد می‎شود.

گروهی عنوان کرد: مصلای نماز جمعه شهرستان رودبار نیازمند تکمیل است، بنابراین باید در روند احداث آن سرعت بیشتری صورت گیرد، زیرا مساجد این منطقه محلی و کوچک بوده و گنجایش نمازگزاران را برای برگزاری نماز جمعه ندارد.

وی همچنین نبود اداره تبلیغات اسلامی را یکی دیگر از مهم‎ترین مشکلات شهرستان رودبار خواند و خواستار توجه مسئولان نسبت به این امر شد.

انتهای پیام/80004/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول