اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور کشور خبر داد

برگزاری المپیاد رباتیک دانشجویی با حضور 300 تیم در خراسان جنوبی

معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور کشور از برگزاری المپیاد رباتیک دانشجویی با حضور 300 تیم دانشجویی در اسفندماه جاری در خراسان جنوبی خبر داد.

برگزاری المپیاد رباتیک دانشجویی با حضور 300 تیم در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا اژدر در حاشیه سفر دو روزه خود به اصفهان برای حضور در نشست تخصصی و کارگاه آموزشی کرسی‌های آزاداندیشی در جمع خبرنگاران به بیان اهم برنامه‌های این معاونت در سال‌جاری پرداخت.

وی بیان داشت: معاونت فرهنگی پیام‌نور کشور به حمدالله کارهای متفاوت و توانمندی را برای دانشجویان  پیام‌نور در نیمسال دوم 92-93 در نظر گرفته است.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور کشور تصریح کرد: بخش اعظمی از این برنامه‌ها، مربوط به موضوع مهم و اصلی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها است.

وی ابراز کرد: در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب نکته مهم این بود که دانشجویان و معاونین فرهنگی پیام‌نور سراسر کشور با روند جزییات و  چگونگی عملی کردن این کرسی‌ها در دانشگاه  آشنا شوند.

اژدر افزود: از اهداف برگزاری اولین نشست تخصصی و کارگاه آموزشی کرسی‌های آزاداندیشی که به میزبانی دانشگاه پیام‌نور اصفهان  به مدت دو روز در حال انجام است، آشنایی مدیران و فعالان فرهنگی دانشگاه‌های پیام‌نور سراسر کشور با چگونگی روند اجرای کرسی‌های آزاداندیشی است.

وی در ادامه اشاره‌ای به مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فرهنگی پیام‌نور برای دانشجویان پیام‌نور سراسر کشور کرد و افزود: دانشگاه پیام‌نور امسال میزبان مسابقات کشوری قرآن بین دانشجویان سراسر کشور اعم از دانشگاه‌های دولتی، آزاد و پیام‌نور است.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور کشور اذعان داشت: از دیگر برنامه‌های مدنظر این معاونت، برگزاری همایشی به منظور آشنایی و معرفی فرهنگ متعدد بومی هر شهر توسط  دانشجویان هر پیام‌نور در شهر شیراز است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع مهم مهدویت از دیگر اولویت‌های معاونت فرهنگی دانشگاه پیام‌نور است که بر این اساس برنامه‌های کاربردی مرتبط با این موضوع  در شهر مقدس مشهد برگزار خواهیم کرد.

اژدر همچنین از برگزاری جشنواره سلام به همت دانشجویان پیام‌نور قزوین خبر داد و گفت: این جشنواره به عنوان یک کار فرهنگی- هنری ارزشمند در سال‌جاری صورت می‌پذیرد، لازم به ذکر است که پوسترهای این جشنواره آماده  توزیع به سراسر کشور است.

وی بیان داشت: از دیگر برنامه‌های مدنظر این معاونت برای دانشجویان پیام‌نور،  برگزاری المپیاد رباتیک دانشجویی در اسفندماه سال‌جاری در خراسان جنوبی است.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام‌نور کشور گفت: قابل ذکر است که برای حضور در این المپیاد بیش از 30 تیم ثبت‌نام کرده‌اند که بیش از نیمی از این تعداد گروه، دانشجویان مهندسی پیام‌نور هستند، که این آمار نویدبخش آینده روشن دانشگاه پیام‌نور است.

وی تاکید کرد: المپیاد رباتیک دانشگاه پیام‌نور برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود و حضور روزافزون دانشجویان پیام‌نور در آن نشان از رشد و پیشرفت دانشگاه پیام نور است.

اژدر در پایان  درباره برنامه‌های مدنظر معاونت فرهنگی دانشگاه پیام‌نور در دهه فجر امسال گفت: ارائه توانمندی‌های دانشجویان مخترع و نخبه دانشگاه پیام‌نور در غرفه‌هایی با نام‌های خاص و ارزشی در مسیر راهپیمایی ملت ایران در روز 22 بهمن‌ماه از جمله برنامه‌ها است، همچنین برگزاری گسترده کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/63030/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول