اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با فارس:

صاحبان برخی منازل مشهد 20 سال عوارض خود را پرداخت نکرده‌اند

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: صاحبان برخی از منازل در سطح شهر مشهد 20 سال عوارض شهرداری خود را پرداخت نکرده‌‌اند و با آنها برخورد نیز نمی‌شود.

صاحبان برخی منازل مشهد 20 سال عوارض خود را پرداخت نکرده‌اند

خلیل موحدی‌‌محصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد درباره اینکه برخی مطرح می‌کنند با رسیدگی به حاشیه شهر، حاشیه دومی ایجاد می‌شود، اظهار کرد: این حرف درست نیست که چون حاشیه دوم با رسیدگی بیشتر به این مناطق ایجاد می‌شود به آنها خدمت‌رسانی نکنیم.

عضو کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد افزود: البته ابزارهایی وجود دارد که بتوانیم جلوی رشد آن را بگیریم از جمله اینکه نظام ساخت‌وساز باید اصلاح شود.

موحدی‌محصل ادامه داد: امروز وقتی یک فرد ساخت‌وساز غیرمجاز انجام می‌دهد تنها مکان مورد نظر پلمب می‌شود و فقط 100 هزار تومان جریمه دادگستری می‌دهد و پلمب را می‌شکند و وقتی کار ساخت بنا تمام شد شهرداری مجبور است به وی پروانه پایان کار بدهد.

وی در خصوص هزینه شهروندی تصریح کرد: هزینه شهروندی را باید شهروند پرداخت کند و عدالت اجتماعی این است که مردم هزینه خود را در شهر بپردازند؛ البته کسانی که وضع مالی خوبی ندارند باید از پرداخت آن معاف شوند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: اگر هزینه‌های شهرنشینی را مردم پرداخت کنند باعث می‌شود بسیاری از افراد به شهر مهاجرت نکنند اما امروز بسیاری از منازل در سطح شهر هستند که تا 20 سال عوارض شهرداری خود را پرداخت نکرده‌اند‌ و کسی نیز با آنها برخورد نمی‌کند.

موحدی‌محصل گفت: امروز در بسیاری از کشورهای جهان که مشکلات فراوانی نیز دارند این‌گونه نیست و اگر شهروندان عوارض شهروندی خود را پرداخت نکنند از خدمات شهری و رفاهی محروم می‌شوند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول