اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پست بانک شهرستان بناب عنوان کرد

نبود اختیارات قانونی مسئول شعبات شهرستان برای عزل و نصب کارگزاران پست بانک‌ها

رئیس پست بانک شهرستان بناب بزرگ‌ترین مشکل پست بانک شهرستان بناب را همکاری نکردن اعضای شورا و دهیار در روستاها و نبود اختیارات قانونی مسئول شعبات شهرستان برای عزل و نصب کارگزاران دفاتر عنوان کرد.

نبود اختیارات قانونی مسئول شعبات شهرستان برای عزل و نصب کارگزاران پست بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، خسرو پورکیانی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات پست بانک‌های بناب هدف از تأسیس و راه‌اندازی شعب پست بانک درشهر و روستا را ضرورت ارائه خدمات بانکی در شهرهای توسعه نیافته و روستاهای دورافتاده و همچنین تأمین نیازهای پولی و بانکی روستاییان عزیز همراه با کاهش تردد آنها به بانک‌های شهری و دسترسی آسان به خدمات بانکی در محل زندگی آنها عنوان کرد.

وی اظهار کرد: هم اکنون در شهرستان بناب 7 شعبه شهری و 19 دفتر روستایی فعال بوده و دو دفتر دیگر نیز در مرحله راه‌اندازی قرار دارد.

پورکیانی از ارتقای درجه پست بانک شهرستان بناب از پنج به سه خبر داد و گفت: برای دسترسی بهتر روستاییان عزیز به خدمات بانکی و برداشت یارانه نقدی دولت تاکنون افزون بر 8 هزار فقره کارت بانکی خودپرداز متصل به سیستم شتاب صادر شده است.

به گفته وی هر ماه افزون بر یک هزارمیلیارد ریال پول نقد در باجه‌های پست بانک بناب به مشتریان پرداخت می‌شود.

پورکیانی سپس بزرگ‌ترین مشکل پست بانک شهرستان بناب را همکاری نکردن اعضای شورا و دهیار در روستاها و نبود اختیارات قانونی مسئول شعبات شهرستان برای عزل و نصب کارگزاران دفاتر عنوان کرد و گفت: به عنوان مثال بیش از دو ماه است که دفتر روستایی توتاخانه تعطیل شده، اما نه پیگیری از طرف شورای روستا می‌شود و نه ما اختیاری برای تعیین تکلیف کارگزار آنجا داریم.

وی گزارشی از فعالیت‌های برجسته پست بانک شهرستان بناب در زمینه ارائه تسهیلات بانکی متنوع به مردم و تجهیز و توسعه دستگاه‌های الکترونیکی در سطح شهر و روستا ارائه کرد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول