اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پست بانک کاشمر خبر داد

پرداخت یارانه 20 هزار خانوار کاشمری از طریق پست بانک

رئیس پست بانک کاشمر گفت: در حال حاضر یارانه 20 هزار سرپرست خانوار شهرستان‌های کاشمر و خلیل‌آباد و مستمری 7 هزار مددجوی کمیته امداد کاشمر توسط پست‌ بانک پرداخت می‌شود.

پرداخت یارانه 20 هزار خانوار کاشمری از طریق پست بانک

مهرداد کندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: پست بانک ایران با 14 هزار و 500 نقطه روستایی به عنوان یک بانک دولتی با هدف خرده‌بانکداری و محرومیت‌زدایی، عدالت‌گستری و کاهش تردد روستاییان به شهر فعال است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر پست بانک در 61 نقطه روستایی و شهری در شهرستان کاشمر به ارائه خدمات بانکی مشغول است، یادآور شد: پست‌بانک ایران توانسته زمینه ارائه خدمات بانکی را در روستاها گسترش دهد و مانع از انجام سفرهای غیرضروری، کاهش در هزینه‌های وقت و از کار‌افتادگی روستاییان شود.

رئیس پست‌بانک کاشمر با اشاره به اینکه پست‌بانک ایران در بین سایر بانک‌ها بیشترین پرداختی یارانه‌ها را دارد، خاطرنشان کرد: در همین راستا با انعقاد تفاهمنامه‌ای با مرکز توسعـه روستایـی و مناطق محـروم ریاست جمهـوری، پست بانک ایران متولی ایجاد صندوق تأمین مالی خرد روستایی در سطح روستاها شده است.

وی با اشاره به استقبال خوب روستاییان از دفاتر پست بانک در روستاها تصریح کرد: پست‌بانک ایران برای پاسخگویی به اطمینان و اعتماد روستاییان اقدام به پرداخت تسهیلات مختلف در قالب عقود اسلامی به ساده‌تریـن شکل می‌کند که علاوه بر ایجاد رونق کسب و کار باعث مهاجرت معکوس نیز شده است.

کندری با اشاره به پیوستن پست‌بانک ایران به سیستم شبکه شتاب و انجام همه خدمات بانکی از طریق این شبکه عظیم و گسترده اضافه کرد: در شعبه کاشمر تاکنون 25 هزار فقره پست‌بانک کارت متصل به شبکه شتاب برای مشتریان صادر و توزیع شده است.

رئیـس شعبـه مرکـزی پست‌بانک کاشمـر با بیان اینکه تاکنون 16 باجه پست‌بانک در روستاهای این شهرستان موفق به تحقق اهداف سپرده‌ای شدند، گفت: پست‌بانک شعبه کاشمر در سال گذشته با دریافت تندیس افتخار به عنوان شعبه برتر پست‌بانک در همایش شعب موفق همه بانک‌های کشور معرفی شد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول