اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر سنندج عنوان کرد

زندان مرکزی سنندج، ندامتگاه پایلوت فرهنگی کشور

عضو شورای شهر سنندج گفت: در حال حاضر زندان 800 نفری شهر سنندج، مبدل به زندان پایلوت فرهنگی کشور شده است.

زندان مرکزی سنندج، ندامتگاه پایلوت فرهنگی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدبها‌ءالدین حسینی، عصر امروز در دیدار کمیسیون فرهنگی شورای این شهر با شهرام اسلامی از متخصصان حوزه کودک و خانواده در کشور گفت: در زندان شهر سنندج، بستر سازی فرهنگی انجام شده است.

وی اذعان کرد: در این زندان در گذشته چندین مرتبه خودزنی انجام می‌شد در حالی که اکنون 400 نفر حافظ قرآن در آرامش ذهنی در آن هستند.

عضو شورای شهر سنندج با اشاره به وجود 130 نفر مدرس قرآن در این ندامتگاه اظهار کرد: در حال حاضر زندان 800 نفری شهر سنندج مبدل به زندان پایلوت فرهنگی کشور شده است.

حسینی با تأکید بر اینکه کار فرهنگی در این زندان بازخورد مناسبی داشته است خاطرنشان کرد: زندان مرکزی شهر سنندج از لحاظ قرآنی به استقلال رسیده و آسیب‌های اجتماعی گذشته دیگر در آن مشاهده نمی‌شود.

وی جامعه قرآنی را ایده‌آل دانست و افزود: اگر تمام فعالیت‌ها در راستای تبدیل سیمای شهر به جلوه قرآنی باشد می‌توانیم بگوئیم در مسیر درست قرار داریم.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد با استفاده از فعالیت‌های فرهنگی بیشتر در سطح شهر زمینه ایجاد یک جامعه سراسر فرهنگی و قرآنی مهیا شود.

در این جلسه یکی دیگر از اعضای شورای شهر سنندج نیز با اشاره به حکمت‌های موجود در قرآن کریم گفت: کتاب آسمانی خداوند، سرشار از تنوع و پندهای کاربردی در زندگی است.

یوسف اسدی تصریح کرد: بسیاری از آموزه‌ها و تعالیم و نکات قرآن هنوز توسط کارشناسان و اهل فن کشف نشده و باید تلاش کنیم این معجزه پیامبر را بهتر شناخته و بیشتر درک کنیم.

انتهای پیام/79012/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول