اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال 93 صورت می‌گیرد

برگزاری رالی «سرعت» و «کلاسیک» بین‌المللی در ایران

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از برگزاری مسابقه رالی بین‌المللی «سرعت» و «کلاسیک» ایران در سال آینده خبر داد.

برگزاری رالی «سرعت» و «کلاسیک» بین‌المللی در ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی رغبتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه‌های رالی بین‌المللی در ایران اظهار کرد: سال 93 رالی خاورمیانه معروف به «مرک» به پیشنهاد بخش منطقه‌ای فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی در ایران برگزار می‌شود.

وی برگزاری رالی مذکور را اوایل مرداد ماه سال آینده پس از عید سعید فطر عنوان کرد و افزود: مسابقه رالی «سرعت» به میزبانی ایران در استان فارس برگزار می‌شود.

رغبتی با بیان اینکه نمایندگان فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی اردیبهشت ماه سال آینده برای بازدید منطقه و مسیر حرکت خودروها وارد ایران می‌شوند، تصریح کرد: ابتدا مسابقه رالی به صورت آزمایشی با حضور رانندگان ایرانی برگزار می‌شود.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی از انعقاد قرارداد رالی مذکور با فدراسیون جهانی اتومبیل‌رانی خبر داد و بیان کرد: جلسه برگزاری رالی «مرک» با رئیس بخش خاورمیانه فدراسیون اتومبیل‌رانی اوایل اسفند ماه سال جاری در قطر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رالی «پاریس ـ پرسپولیس» سال آینده در ایران، خاطرنشان کرد: رالی مذکور از 10 کشور عبور می‌کند و مهر و آبان سال 93 به ایران می‌رسد.

رغبتی از رانندگی خودروها به مدت سه روز در جاده‌های ایران خبر داد و یادآور شد: خودروها از مرز بازرگان وارد ایران می‌شوند و پس از عبور از شهرهای مختلف به تخت جمشید می‌رسند.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی با بیان اینکه 70 خودرو و راننده از نقاط مختلف دنیا در رالی مذکور شرکت می‌کنند، اظهار کرد: خودروهای «کلاسیک» در رالی پاریس ـ پرسپولیس حضور دارند و در تلاش هستیم خودروهایی ایرانی را در این رالی بگنجانیم.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول