اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد

نخستین دوره مسابقات رالی شهری خانوادگی جام فجر برگزار می‌شود

به همت معاونت فرهنگی و اداره ‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه فردوسی مشهد، نخستین دوره مسابقه رالی شهری جام فجر با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانشگاهیان برگزار می‌شود.

نخستین دوره مسابقات رالی شهری خانوادگی جام فجر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابوالفضل غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی ظهر امروز ضمن اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: این دانشگاه با همکاری هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان برای نخستین بار مسابقه رالی (خانوادگی) شهری ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان را روز جمعه 25 بهمن برگزار خواهد کرد.

وی افزود: این مسابقه ابتدا قرار بود در آبان ماه برگزار شود که به دلایلی برگزاری مسابقه لغو و مقرر شد نخستین دوره مسابقه رالی دانشگاهیان در ایام الله دهه مبارک فجر و با نام جام فجر برگزار شود.

در این دوره پیش‌بینی شده است از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مشهد نیز جهت حضور در مسابقه دعوت به عمل آید.‌

غفاری در ادامه اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند از روز شنبه 14 تا دوشنبه 30 دی با مراجعه به اداره‌کل تربیت‌بدنی، دانشکده تربیت‌بدنی و مدیریت فرهنگی و فوق برنامه ثبت‌نام کنند.

این مسابقه از پردیس دانشگاه فردوسی آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان پس از طی مسیری که صبح روز مسابقه در اختیار آنان قرار می‌گیرد، در همان مکان به مسابقه پایان می‌دهند.

انتهای پیام/2202/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول