اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی خبر داد

پیشرفت 60 درصدی پروژه ساخت آسایشگاه بیماران سرطانی در اراک

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی از پیشرفت 60 درصدی پروژه ساخت آسایشگاه بیماران سرطانی در اراک خبر داد.

پیشرفت 60 درصدی پروژه ساخت آسایشگاه بیماران سرطانی در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمد قربانی ظهر امروز در نشست اعضای انجمن بیماران سرطانی استان با استاندار مرکزی اظهار داشت: این انجمن ساخت آسایشگاه بیماران سرطانی در زمینی به وسعت یک هزار و 600 متر مربع با 40 سوئیت را در دست اقدام دارد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی این آسایشگاه افزود: کمک خیرین برای تسریع در تجهیز و بهره‌برداری از این آسایشگاه ضروری است که امیدواریم با کمک‌های خیرخواهانه خیرین شاهد راه‌اندازی هرچه سریع‌تر این آسایشگاه باشیم.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی ابراز داشت: ایجاد یک مرکز تحقیقات پایه سرطان شناسی و مطالعات عمیق در خصوص سایر بیماری‌های رایج استان یک ضرورت و دست‌مایه حیاتی برای تصمیم‌سازی و راهبری امور و سیاست‌های بهداشتی و درمانی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: خرید یک دستگاه ماموگرافی با همکاری سفارت ژاپن توسط انجمن سرطان در دست پیگیری است که کمک خیرین برای تامین هزینه‌های آن و بکارگیری در بخش تشخیص سرطان‌ها الزامی است.

وی تصریح کرد: انجمن بیماران سرطانی استان آمادگی دارد با کمک متخصصین و همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک و استانداری در تحقیقات پایه سرطان شناسی همکاری کند.

وی خاطر نشان کرد: معضلات اجتماعی و ساماندهی امور بهداشتی و درمانی نیازمند بستر آرام و هوشمندانه تبلیغی است و متولیان این حوزه باید در تعامل تنگاتنگ با هم در پیشبرد نقشه واحد مهار بیماری‌ها حرکت کنند و امور زیرساختی و بسیج آگاهی رسانی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/87003/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول