اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 6 پروژه عمرانی در چالدران

فرماندار چالدران گفت: همزمان با دهه فجر شش پروژه عمرانی در چالدران به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 6 پروژه عمرانی در چالدران

احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برنامه‌های شاخص فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و افتتاح پروژه‌های عمرانی در ایام دهه فجر در شهرستان چالدران اجرا می‌شود.

وی به اجرای پروژه‌های گازرسانی به بیشتر روستاهای شهرستان چالدران اشاره کرد و گفت: گازرسانی روستاها از جمله روستای گل‌اشاغی با اعتبار 16 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌‌‌‌‌‌رسد.

فرماندار چالدران ادامه داد: افتتاح ساختمان اداره برق، مرکز نیکوکاری، کمیته امداد، افتتاح ساختمان دهیاری، ساختمان آتش‌نشانی دهیاری در روستاهای عرب دیزج و شادلوی سفلی بوده که اعتبار هر کدام از این طرح‌ها مبلغ 310 میلیون ریال است.

این مسئول بیان کرد: تحویل 32 واحد مسکن مهر شهری یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر است که به صاحبان آن‌ها واگذار می‌شود.

قلی‌پور با اشاره به برگزاری همایش زن مسلمان با سبک زندگی  ایرانی اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این همایشی است که در قالب کارگاه برای بانوان شهرستان چالدران اجرا می‌شود.

وی به برگزاری جنگ شادی تا 19 بهمن در مدارس، پایگاه‌ها و همچنین دانشگاه‌ها اشاره و یادآور شد: در سراسر مدارس شهرستان چالدران برای تمام مقاطع جنگ شادی و در دانشگاه‌ها نشست فرهنگی با حضور اساتید ودانشجویان برگزار می‌شود.

فرماندار چالدران تصریح کرد: یکی از کارهای خداپسندانه در ایام دهه فجر اهدا و تحویل جهیزیه برای تعدادی از نوعروسان نیازمند توسط کمیته امداد و همچنین اجرای ویزیت رایگان برای بیماران در شهرستان چالدران و روستاهای آن است.

وی بیان کرد: اجرای مسابقات ورزشی در طول ایام و همچنین اهدای جوایز برای برندگان مسابقات نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان چالدران است.

قلی‌پور همچنین به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن‌ماه تاکید کرد و گفت: مردم با حضور گسترده خود در صحنه‌های مختلف به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن عامل اصلی پیشرفت ایران اسلامی بوده و با شرکت در راهپیمایی درس استقامت و پایداری را به گوش جهان و جهانیان می رسانند.

انتهای خبر/61007/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول