اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

دشواری رشته دوومیدانی موجب بی‌رغبتی به این ورزش می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: با توجه به دشواری و هزینه بالای رشته دوومیدانی، نوجوانان و جوانان کمتر به این رشته ورزشی تمایل دارند.

دشواری رشته دوومیدانی موجب بی‌رغبتی به این ورزش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ‌مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس و اعضای هیئت دوومیدانی و جمعی از پیشکسوتان ورزش کردستان از قهرمان ورزش دوومیدانی این استان تجلیل کردند.

حامد جولایی امشب در این دیدار با بیان اینکه قهرمانان ما سرمایه‌های این استان هستند، اظهار کرد: مسئولان با حضور در میان این مدال‌آوران موجبات دلگرمی و تشویق برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر را فراهم می‌آورند.

وی افزود: با توجه به دشواری و هزینه بالای رشته دوومیدانی‌، نوجوانان و جوانان کمتر به این رشته ورزشی تمایل دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: توجه و حمایت از رشته‌های پایه همچون دوومیدانی که رشته پر مدالی است می‌تواند در رشد و توسعه ورزش قهرمانی میسر باشد.

گفتنی است؛ میلاد سیار چهارم بهمن ماه عنوان نائب قهرمانی مسابقات بین‌المللی دوومیدانی داخل سالن جام فجر در ماده دو 60 متر با مانع و مجوز حضور در بازی‌های آسیایی چین را به دست آورد.

فرنگی‌کار کردستانی در رقابت‌های جام نیکولاپتروف شرکت می‌کند

محمد ابراهیمی کشتی‌گیر کردستانی وزن 98 کیلوگرم تیم ملی جوانان ایران در رقابت‌های بین‌المللی جام نیکولاپتروف بلغارستان حضور پیدا می‌کند.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام نیکولاپتروف از روز دوم اسفند ماه به مدت 2 روز در شهر صوفیه بلغارستان آغاز می‌شود و از استان کردستان یک کشتی‌گیر، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را همراهی خواهد کرد.

این مسابقات در هشت وزن برگزار می‌شود و محمد ابراهیمی در وزن 98 کیلوگرم به همراه 10 فرنگی‌کار دیگر ایران در اوزان 50 تا 100 کیلوگرم حضور خواهد داشت.

محمد ابراهیمی در پیکارهای کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور که طی روزهای 14 و 15 دی ماه به میزبانی استان مازندران برگزار شد ،عنوان قهرمانی و نشان طلا را از آن خود کرد.

وی پس از پشت سر گذاشتن چند اردوی متوالی در نهایت توانست به عنوان نفر نخست وزن 98 کیلوگرم تیم ملی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های بلغارستان انتخاب شود.

انتهای پیام/79012/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول