اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری آب منطقه‌ای اردبیل:

نظارت بر آب‌های گرم به صورت دوره‌ای انجام می‌شود

معاون بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: کمیته‌ای را تشکیل دادیم که به صورت دوره‌ای کنترل‌ها و نظارت‌های خود را به همراه بازرسی از آب‌های گرم و معدنی استان انجام داده و تخلفات را نیز به ثبت می‌رسانند.

نظارت بر آب‌های گرم به صورت دوره‌ای انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز محمدی عصر امروز در جلسه شورای تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: ما براساس قرارداد تنظیمی در هر سال اقدام به تأمین آب مورد نیاز بخش خصوصی می‌کنیم به طوریکه از آب‌های گرم موجود 11 آب‌گرم متعلق به شرکت آب منطقه‌ای و شش مورد نیز توسط بخش خصوصی احداث شده که ما نسبت به تأمین آب آنها اقدام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: براساس آخرین نرخ‌گذاری در سال 87 به ازای تأمین هر لیتر در ثانیه 25 میلیون تومان مبلغ درخواست می‌شد که با گذشت چهار سال این نرخ در سال 91، 72 میلیون تومان پیشنهاد شد اما با توجه به اعتراضات انجام شده این نرخ را در آب‌های گرم معدنی ایرانیان و سبلان به 42 میلیون تومان و سایر آب‌های گرم به 32 میلیون تومان تقلیل دادیم تا مردم بتوانند از ظرفیت آب‌های گرم معدنی استفاده کنند.

محمدی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: امسال نیز افزایش 22 تا 25 درصدی را با ارزیابی کمیته مورد نظر برای شورای تنظیم بازار ارائه کردیم که امیدواریم با دستور استاندار اردبیل و بررسی نهایی کمیته متشکل از دستگاه‌های مختلف این نرخ‌گذاری به شکل درست انجام شود.

این مسئول اضافه کرد: ما در کنار دریافت هزینه‌های مربوط به تأمین آب براساس قراردادی که داشتیم در قالب شرح وظایفی که برای مستأجران و همچنین آب‌های گرم غیردولتی تعیین کردیم از آنها خواسته‌ایم تا تمام موارد در تعهدنامه خود را در کیفی‌سازی ارائه خدمات به مردم انجام دهند تا مشکلی از این بابت به وجود نیاید.

وی در ادامه بیان کرد: ما در قبال دریافت این رقم اقدام به بهسازی و نوسازی آب‌های گرم در مناطق مختلف استان کردیم به طوریکه بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای بهسازی و بازسازی آب‌گرم قینرجه در نیر و 970 میلیون تومان نیز برای تعمیر و بهسازی آب‌های گرم کوثر اختصاص دادیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون بهره‌برداری آب منطقه‌ای اردبیل یادآور شد: ‌کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های ذیربط نظارت‌ها و کنترل‌های خود را از آب‌های گرم انجام می‌دهند که صندوق پیشنهادات و ارائه نظراتی نیز در نظر گرفتیم تا از دیدگاه‌های مراجعان برخوردار شده و بهره‌مند شویم.

محمدی از انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اجحاف حق مردم موارد را متذکر شده و اعلام کنند که تاکنون چنین امری انجام نشده که انتظار می‌رود در این باب با سعه‌صدر بیشتر اقدام کرده و عمل کنند.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول